ramazan geldi dimi yaa yine göreceğiz bu din'i kullanıp paraları cebe indiren şahsiyeti. oraya gidip soru soran halk devam etsin soyulmaya. bir de adam sanki peygamber de insanlar program sonun da bebeklerini,çocuklarını ona uzatıp dokundurtuyorlar. Bu nasıl bir saçmalık.
ulan bu adamı eleştirdiğiniz kadar bölüm başına 80-100 bin lira alan oyuncumsu tipleri eleştirmediniz. basit bir örnek tabi.
insanların maddi kadar manevi ihtiyaçları da var. bu adam anayasaya, cumhuriyete aykırı bir şey söylemiyor çoğu şeyi de yumuşatarak söylüyor kitlelere algı yapıp peşinden de sürüklemiyor. bir zararı yok yani bırakın alsın boşa para alan bir sürü insan var zaten.