insanlara nasıl koyun olunur? dersi vererek her gün 25 share alan adam. yarım saattir izliyoum; kendisine sorulan her şeye benzer cevaplar veriyor.
- nazar
- vardır bir hayır
- allah'a teslim olun
- dinen caiz değildir
- sabredin
- tövbe edin.
sen asgari ücretle 3 çocuk geçindir bakalım kimseye ''halinize şükredin'' diye ders verebiliyor musun... nolcak bu ülkenin hali böyle. bu adam ayrı bir tür, soru soranlar ayrı bir tür.
bakın canlı canlı sorulan soru: 2 kez evlenip-boşandığımız biriyle 3. kez evlenebilir miyiz?
Kendisine sorulan sacma sorularin arasinda aslinda üzerinde durulmasi gereken bir soru dikkatimi cekti gecenlerde. Bir cocuk kendisine erkek olarak sacini sekil yapmanin günah olup olmadigini sormus. Hatirladigim kadari ile kendisinin cevabi söyleydi " bunu kendini kizlara begendirmek ve onlarin ilgisini üzerine cekmek icin yapmiyorsan bir sakincasi yok." Dedi ve ardindan ironik bir sekilde o cocugun bunu o niyetle yapmadigina inandigi icin günah olmadigini söyledi.
Gel gelelim erkeklerin de sacini sakalini daha yakisikli gözükmek icin sekilden sekile soktuklari bir gercek.
Acaba bir kiz cocugu sacimi veya basörtümü daha güzel gözükmek amaci ile sekillerndirmem günah mi diye sorsaydi ayni cevabi verir miydi? Sanmiyorum.
Dini konu dışında program bitmek üzere Nihat Hatipoğlu'na dokunmak isteyenler dokunuyo da (sanki kutsal) birileri bi bebek kaldırıyo bebek kudurmuş illa Nihat dokunacak için acıdı. Dini olarak seviyorum ama çok abartıyolar sanki.
Tarkan'ların zartların zurtların, popçu karıların kazandığı paralara kimse laf etmezken, hasetlerin konuşmaktan çenelerini ağrıtan Adam.
ulan insan ne komik varlık ya, nefs kötü şey.
diğer dünyada hangi tarafa gideceğini çok merak ettiğim insan.
yanlış anlaşılmasın, herhangi bir iftira ve hakaret edilmeyecek. sadece merak ediyorum o paraları almak doğru mu. umurumda değil insanların ne kazandığı, nasıl kazandığı. ama bu adam programlarına çıkıp mütevazilikten, peygamberin örnek hayatından falan bahsediyorsa komik geliyor aldığı para.
''gerçek müslümanlık bu değil''. evet, cümlenin cılkı çıkmış durumda. herkes dalga geçiyor, sonuna kadar haklılar. lakin gerçekten böyle. ya da benim kurduğum dünya farklı bu insanlardan, bilemiyorum.
her şeyi geçiyorum, peygamberin hayatını anlatırken onun tüm rahatlığı, bolluğu vs. elinin tersiyle ittiğinden bahsediyor. hepimizin onu örnek almamız gerektiğini söylüyor. kendisi ne yapıyor? bunu düşünmeli sadece.
yazdığım yazının ak. yorgunluktan kafam iyi, şimdi de buna taktım. kendime 32 yıl veriyorum yaşamak için bu kafayla.