Kendisine sorulan sacma sorularin arasinda aslinda üzerinde durulmasi gereken bir soru dikkatimi cekti gecenlerde. Bir cocuk kendisine erkek olarak sacini sekil yapmanin günah olup olmadigini sormus. Hatirladigim kadari ile kendisinin cevabi söyleydi " bunu kendini kizlara begendirmek ve onlarin ilgisini üzerine cekmek icin yapmiyorsan bir sakincasi yok." Dedi ve ardindan ironik bir sekilde o cocugun bunu o niyetle yapmadigina inandigi icin günah olmadigini söyledi.
Gel gelelim erkeklerin de sacini sakalini daha yakisikli gözükmek icin sekilden sekile soktuklari bir gercek.
Acaba bir kiz cocugu sacimi veya basörtümü daha güzel gözükmek amaci ile sekillerndirmem günah mi diye sorsaydi ayni cevabi verir miydi? Sanmiyorum.