diğer dünyada hangi tarafa gideceğini çok merak ettiğim insan.
yanlış anlaşılmasın, herhangi bir iftira ve hakaret edilmeyecek. sadece merak ediyorum o paraları almak doğru mu. umurumda değil insanların ne kazandığı, nasıl kazandığı. ama bu adam programlarına çıkıp mütevazilikten, peygamberin örnek hayatından falan bahsediyorsa komik geliyor aldığı para.
''gerçek müslümanlık bu değil''. evet, cümlenin cılkı çıkmış durumda. herkes dalga geçiyor, sonuna kadar haklılar. lakin gerçekten böyle. ya da benim kurduğum dünya farklı bu insanlardan, bilemiyorum.
her şeyi geçiyorum, peygamberin hayatını anlatırken onun tüm rahatlığı, bolluğu vs. elinin tersiyle ittiğinden bahsediyor. hepimizin onu örnek almamız gerektiğini söylüyor. kendisi ne yapıyor? bunu düşünmeli sadece.
yazdığım yazının ak. yorgunluktan kafam iyi, şimdi de buna taktım. kendime 32 yıl veriyorum yaşamak için bu kafayla.