işini yapıyor. Arz talep meselesi. Evinde kuranı kerimi sadece duvara asan merak edip Türkçe mealini dahi okumayan, millete dini bilgiler arz ediyor tabi talep yoğun .
Millet haksız yere milyonları götürürken bir şey denilmeyip ona gelince saldırıya geçilen insan. Ha eleştirebilirsiniz elbette, ben de eleştiriyorum. Ancak başkaları milyonları götürürken kalkıp sadece bu adamı eleştirmek de biraz iki yüzlülük.
insanlara alçak gönüllüğü, aşırıya kaçmamayı, aza kanaat etmeyi, her şeye rağmen şükretmeyi öğretip paraları götüren din tüccardır.
ayrıca peygamberinin açık hikayelerini anlatıp göstermelik dini bir hüzün yaşarken alacağı paraları düşünüyor.
zaten din alt tabakayı kullanıp üst tabaka cukalasın diye var.
sosyal hiyerarşide din adamları zaten hiçbir zaman alt tabaka olmamıştır gücü ele aldığında efendi, alamadığında üst otoritenin uhrevi onaylatıcısı olup birlikte paraları cukalamışlardır.
bu şahıs yıllar önce ankara'da yerel radyolarda parlamaya başladı. o sıralar radyo programlarında programlarından para almadığını söylerdi. sonra bilmem ne geceleri adı altında spor salonlarında islamcı kesime yapılan birtakım organizasyonlara çağrıldığında gördüğü rağbetin ardından sırf kendine mahsus organizasyonlara başladı. noolacak islamcı kesim o zamanlar (şimdi durum biraz farklı) ne tatil bilir ne gezme ne tiyatro ne sinema. tabi ilgi büyük oldu. sonrasında hatipoğlunun özel geceleri devam etti. aynı şimdilerdeki atvdeki programa benzer anlatımlardı. ney eşliğinde hikaye anlatı vs vs. aynı teraneler gecesi bilmem kaç milyar ücretler aldılar.
babacan ve güleryüzlü tavırlarıyla takipçilerine merhem(!) olma konumundadır. ama bu merhem(!) uyuşturucu kullanmak gibidir. asıl sorunları çözmez, kullandıkça beter eder.
yaptığı sevimsiz ticaretten daha çok rahatsız olduğum, topluma empoze ettiği arabesk din algısıdır. takipçilerini kurana odaklamaz. ayetlerle konuşmaz. mış gibi yapar.
izledikçe üzülüyorum, küçücük çocuk allahın isimlerini sayıyor, alkışlanıyor, tamam bilsin eyvallah da anlamlarını bilmediği bi dünya kelimeyi söyleyen ve öğreten insanlar neden alkışlanır, biz bebeyken babamız istiklal marşı 10 kıtayı, atanın hitabesini öğretirdi, gelecekten umudu kalan..
o saçma soruları özellikle sorduruyorlar. programın sosyal medya pr'ı olsun diye. bu soruların gerçekten sorulduğuna inananlar da haber sitelerinde görüp şaşırıyor.