Çok sevdiğim güzel arkadaşım Keremcem'e verdiğim, çok da güzel yorumladığını düşündüğüm şarkım..Klibi çok yakında gelecektir..Güzel yorumlar ve hissiyatlar için de teşekkür edilir..
--spoiler--
her şeyi unutturur gözlerin
değmez mi sanırdın acıya ellerim
resimlerine bakar oldum
oysa ki unutmuştum
hoşgeldin aşka yalana...
--spoiler--