neden geldin

entry4 galeri
    2.
  1. Çok sevdiğim güzel arkadaşım Keremcem'e verdiğim, çok da güzel yorumladığını düşündüğüm şarkım..Klibi çok yakında gelecektir..Güzel yorumlar ve hissiyatlar için de teşekkür edilir..
    0 ...