her fırsatta galatasaraylı olduğunu bas bas bağıran ve galatasaray taraftarının gönlünde ayrı bir yeri olan aslan. bu kez kesin anlaşılmıştır, baros veya elmander ikisiyle de uyumla oynar. galatasarayımıza forvet sıkıntısı çektiği bugünlerde ilaç gibi gelecektir.
şu an için yerli statüsünde oynayabilecek ve alınabilecek en iyi golcülerden. tam türkiye ligine göre biri. güçlü, ve gol vuruşları yeterli bir adam. şimdilik (yani bu sene kiralık olarak gelirse) bu sezon için önemli bir iş yapılmış olur.
hakkında bu kadar entry girilince galatasaray'a geri döndü sandığım.
edit:kanaatimce doğru bir transferdir.elmander ve baros'un olmadığı zamanlarda cimbomun hücum hattını sercan zibidisinden kurtarmak ve forvet hattını zenginleştirmek adına çok iyi olmuştur.hem belli olmaz, tecrübeli ve yetenekli bir adam, elmander-baros ikilisinden birini kesebilir bile.
tamam necati iyi golcü, tamam necati galatasaraylı. ama bakalım bir 23'lük amrabat, sonra shaqiri, sonra doka, sonra tekrar shaqiri, sonra leto filan dediler, takım bas bas bağırıyor kanatsız bir takımız kanat lazım diye sen gidiyorsun son gün necati'yi alıyorsun. yine de galatasarayımıza hayırlı olsundur.
(bkz: şimdi sinirden kendimi sikecem)
--spoiler--
necati aslan oldu!
lig tv'nin son dakika olarak duyurduğu habere göre galatasaray eski oyuncu necati ateş ile anlaşmaya vardı.
--spoiler--
doğruysa kadro derinliği açısından çok iyi olur. malum sercan ve elmanderin gol vuruşları o kadar da iyi değil. barosun yedeği olur kendisi.
galatasaray'daki son şansıdır, bunu iyi değerlendirmesi lazım, canını dişine takarak mücadele etmeli bu takımda. has galatasaraylıdır kendisi, yuvaya dönüşü hayırlı olsun.
hacı bizim sağ açık ve sol açık yoktu necati nerde oynayacak diye karşılanan transfer, neyse artık hayırlı olsundur. sene sonunda eğer şampiyonluk gelmez ve fatura fatih terim'e kesilirse galatasaraylılığımı askıya alırım.
zamanında nedensiz yere galatasaraydan gönderilmiş futbolcu. galatasaraydan gönderilmeseydi şimdiye kadar galatasaray efsanelerinden biri olması işten bile değildi ama şimdi tekrar o şans ayağına geldi hayırlısı olsun.
2003-2004 sezonu'nun devre arasında adanaspor'dan galatasaray'a transfer olmuş forvet oyuncusu.
2004 yılından 2006-2007 sezonuna kadar sarı kırmızı forma ile 99''u lig, 8'i avrupa, 15'i türkiye kupası, 1'i de süper kupa maçı olmak üzere toplam 123 resmi maça çıkmış ve bu maçlarda 57 gol atıp 18 de asist yapmıştır.
basında o kadar isimler gelip geçti ki en sonunda necati'nin alınması cincon yönetimi için tam bir fiyaskodur. necati kötü bir futbolcu mu? hayır bence iyi hatta türkiye şartlarında iş yapabilecek bir oyuncu ama o kadar isimden sonra necati'ye gidilmesi dediğim gibi beceriksiz cincon yönetiminin bir başarısıdır.
13.30 da istanbul'da olması bekleniyormuş imza için. yuvana hoş geldin evlat. sanmıyorum ama bu akşam antalya'ya karşı forma giyerse işimize yarar ama etik olmayabilir.
hala ne kadar bonservis verildiğiyle ilgili bir haber yok. transferin kilit noktası orasıdır bence. galatasaray' ın bu lig için yeterli forveti var zaten.(baros, elmander, sercan) dolayısıyla necati alternatif olarak düşünüldüğünden mantıklı bir transferdir ucuz olması kaydıyla. seneye doğru düzgün bir forvet alındığında zaten kadroya bile giremez belki. ben ne kadar verildiğini merak ediyorum. kendisine yarım sezon için 250 bin euro verilecek deniyor ki bu çok iyi ama bonservisine ne verdik?
zaten sezon sonu bitiyordu kontratı. oyuncu artı para verildi diyorlar. daha oyuncuyu filan bilmiyoruz ama fazla geldi bana bu miktar.