tamam necati iyi golcü, tamam necati galatasaraylı. ama bakalım bir 23'lük amrabat, sonra shaqiri, sonra doka, sonra tekrar shaqiri, sonra leto filan dediler, takım bas bas bağırıyor kanatsız bir takımız kanat lazım diye sen gidiyorsun son gün necati'yi alıyorsun. yine de galatasarayımıza hayırlı olsundur.
(bkz: şimdi sinirden kendimi sikecem)