--spoiler--
son dakika..!! antalyaspor necati ateş'e karşılık galatasaray'dan 250 bin euro alacağını açıkladı.. (ntvspor)
Antalyaspor, sezon sonunda Aydın Yılmaz veya muadili bir oyuncuyu bedelsiz alacağını da duyurdu.
--spoiler--
250.000 euro birde futbolcu verilecekmiş. genç futbolculardan biri yani ancak sezon sonu.
--spoiler--
medicalpark antalyaspor'umuzun geçmiş 2.5 sezon kadrosunda yer alan ve milli formayı birçok kez giymiş olan futbolcularımızdan necati ateş, galatasaray kulübünün ve kendisinin talebi sonucu camiamıza veda ederek glatasaray'a transfer olmuştur. necati ateş'e medicalpark antalyaspor camiası olarak kulubümüzün formasını giydiği sürede ki başarılı katkıları nedeniyle teşekkür eder bundan sonraki futbol ve özel yaşantısında başarılar dileriz.
necati ateş, transferi karşılığında kulubümüzden alacaklı olduğu meblağlardan feragat etmiş olup, ayrıca galataray kulübü de işbu transfer nedeniyle kulübümüze 250,000 euro bonservis ücreti ödeyecektir.
öte yandan, yine işbu taransfer kapsamında 2011-2012 sezonu sonunda, galatasaray'ın aydın yılmaz veya tarafların mutabakata varacakları muadili bir diğer futbolcusunu bonservis bedeli almaksızın medicalpark antalyaspor'a transfer edileceği hususundan da taraflar ilke mutabakatı sağlanmıştır.
devre arası nın en iyi transferidir. bunu sow un alınışını göz önünde alarak söylüyorum . g.saraylılar ın gereksiz bir tepkisi var bu adama karşı . biz beşiktaşlılar ilhan mansızdan sonra böyle bir türk forvet seyredemedik bak kaç yıl oldu değil mi.
g.saray daki geçmiş kariyeri başarılı denilebilecek bir seviyedeydi. hala da ligin en tehlikeli forvetlerindne bir tanesi 2 sene daha oynar , gollerini atar bunda tepki göstericek bir şey yok.
ayrıca beşiktaş 2008-2009 sezonunun devre arasında 33 yaşındaki yusuf şimşek i transfer edişini düşünün , yusuf olmasaydı beşiktaş şampiyon olabilir miydi sizce ?
necati de bir yusuf şimşek etkisi yapabilir , bence g.saraylılar buna odaklansın .
sercan'ın başarısızlığı, baros'un yetersiz oluşu üzerine galatasaray'a transfer edildiğini düşündüğüm forvet.
ortalama her sene 10 gol atar en az. ne çok büyük futbolcu ne de çok küçük. yedek kulübesi için çok iyi bir alternatif.
kariyerinin son yıllarını, banko ilk 11 çıkacağı bir takım yerine, banko yedek oturacağı bir takımda geçirmeyi tercih etmiş futbolcudur.
tabi ki bu takım, kariyerinin en güzel yıllarını geçirdiği galatasaray olunca ve gideceği şehir istanbul olunca, necati açısından mantıklı bir tercih gibi duruyor.
galatasaray açısından ise, çok olumlu bir transferdir kendisi. zira sercan ve baros konusunda sıkıntı yaşayan ve forvet hattında sadece elmander'e bel bağlamış durumda ki galatasaray, bu bölgeye necati gibi kalburüstü bir forvet ile takviye yapmış oldu ve bunu yaparken, yabancı kontenjanını kullanmadı.