necati ateş

entry516 galeri
    164.
  1. devre arası nın en iyi transferidir. bunu sow un alınışını göz önünde alarak söylüyorum . g.saraylılar ın gereksiz bir tepkisi var bu adama karşı . biz beşiktaşlılar ilhan mansızdan sonra böyle bir türk forvet seyredemedik bak kaç yıl oldu değil mi.
    g.saray daki geçmiş kariyeri başarılı denilebilecek bir seviyedeydi. hala da ligin en tehlikeli forvetlerindne bir tanesi 2 sene daha oynar , gollerini atar bunda tepki göstericek bir şey yok.

    ayrıca beşiktaş 2008-2009 sezonunun devre arasında 33 yaşındaki yusuf şimşek i transfer edişini düşünün , yusuf olmasaydı beşiktaş şampiyon olabilir miydi sizce ?
    necati de bir yusuf şimşek etkisi yapabilir , bence g.saraylılar buna odaklansın .
    0 ...
bu entry yorumlara kapalı.
© 2026 uludağ sözlük