kendisine özel mesajdan "lan" yazan bir arkadaşım silik yemiştir, duyurmamı istedi. sanırım çok torpilli bir kız, neyse moderatör abilerini öpmeye devam et canım. senin tek fame olabileceğin yer burası zira 18 yaşında çirkin ve körpe bir kızı reelde el üstünde tutmazlar. tadını çıkar ablası.
herkes çirkinliğine vurgu yapmış dedim hele bi galeriye gireyim girmez olaydım. arkadaş yaptığı tüm hamurişileri buraya yollamış. ulan oruçluyum be ne hakkın var buna?
tanım: bir uludağsözlük famesi.
Moderatorlerle daha sikayet ve caylaklik haric hic konusmamis yazar. Hakkima giriyor bazi yazarlar ve cok ayip ediyorlar. Ami olanin gami olmaz demeyin gencler cifte standart falan yok. Ben alper olayinda tek bir entry girmemisken sozluk disi bir ifsada neden beni silik yapsinlar ki ? Ustelik sozluge yayan da ben degilim ne ayaksiniz oglum?
Gül böreğine sarmal börek diyerek beni üzmüş yazar bir de sarınca dışta kalan ucunu hafifçe alta doğru sokturursan tepsiye koymadan önce böyle açılmazlar canım. G harfi olmuş onlar. Yer olsa c harfi olacaklarmış. Olmaz.
Surda bana laf sokanlarin ne fotograflari var mk.. ses etmiyoruz depemize cikiyorlar. Haklisin kardes. Zamaninda babanda ananla esegi karistirmis sen olmussun mk.