1001. entrysini girmek herzaman 1000. entryden daha havalidir. gecen gun agladi zaten omzumda . agla dedim aq . ustunde evi tarlasi neyi varsa aldim kendisinden. daha beter olsun !
sözlüğün en sevilmeyen yazarı. şimdi nereden bu kanıya vardın diyenleri duyar gibi oluyorum. şuradan arkadaşlar; her gün, dünün en beğenilen entrylerine ve en kötü entrylerine bakarım. kimler neler yazmış okurum ve ona göre oylarım. bu yazarın nicki her zaman orada bir köşede durur. tabi görünce girer bakarım ne yazmışlar diye. nick altlarında hiç bir zaman şaşmayan bir konusu vardır; ağır eleştiri, laf kondurma. ve işin ilginç yanı böyle bir entrylere gelen artı oylardan anlaşılacağı üzere sevmeyeni çok olan yazar. isterseniz anket yapın oylayın. bu yazar en sevilmeyenler kategorisinde birinci çıkmazsa sözlüğü bırakırım.
35 inde evlenecekmiş, çocuk istemiyomuş, çalışmayıp gezecekmiş evlenince. seni bekliyoruz biz de 35 yaşına gel de dünyayı gezdirelim sana, yedirelim içirelim.
''... her zaman ilerde tum dunyanin beni taniyacagini, tumu tanimasa bile buyuk kitlelerin benden haberdar olacagini dusundum. icimde cok buyuk bir cevher yattigini dusunerek bunun cikmasini bekledim hep. halen bekledigim gibi. ama diger insanlar boyle degilmis. cok sasirtici durum.''
dünyasının sözlükten ibaret olduğunu anlamıştım. tebrik ederim kendisini. yaptığı yemeklerin fotosunu paylaşarak içindeki cevheri görmemize vesile olduğu için. çoközel bir insan gerçekten.
seviliyor sevilmiyor ne ya mal misiniz ? kizi gercek hayatta gordunuz mu, tanidiniz mi ? anca sozlukten sallayin. falanca kisi ile seks yapmis da falanca kisi ile konusmus da. bos bos konusuyorsunuz. laf olsun torba dolsun iste. ugrasmayin su kizla.
bir yazar.