bu kadar tartışılmasını merak ettiğim yazar. lan olm ne oldu bana da anlatın. ulan bende kendimi popüler sanıyorum amk bi boktan haberim yok. ne oldu beyler? inci de de böyleydi amk. en son babalar duyar.
dileyen dileyene dilediğini atar, buna kimse laf edemez. erkek adam her ne olursa olsun bi kadının özelini saçıp savurmamalı, onlar gibi kancık olmamalı! adımız üstümüzde erkeğiz şan da şerefte bizde olmalı
ama görüyorumki erkeklerimiz ağzında sakız cak cak çiğneyen kerhane karıları gibi gelip burda sidik yarıştırıyorlar oğlum fazla değil biraz adam olun kişiliğinizi siktirmeyin
Fotograflari zatimda gormus bulunmakta ve g.tumle gulmus bulunmaktayim. Oglum kiz tas gibi valla keske fotolar benim olaydi goguse bak sfsfsfsfs. Ama malesef sayin yazarlar. Bu da gol degil. 46 kiloluk birisinde bu gogusler olsa gogusler 40 kilo olur mk . Dua etselerde fotograf benim cikmasa. Cikarsa cocuk mahkemesindesiniz beyler. Simdi siz dusunun. iste bu boku bildiklerinden ve tehlikesinden oturu benim fotograflarimi atamazlar diyorum ve noktayi koyuyorum. O fotograflari benim adima yayip kullanan vs herkesi de mahkemeye veriyorum. Olayda bu kadar basit.
Hayir beyfendi. Ceksem bile atamazlar . Beni zan altinda birakarak.paylasmalari bile yeter. Alpercigim seninle mahkemede gorusuruz. ite bok yeme demisler mermerin ustunde olsa da mi yemiyah demis. Ben senden ozur diledim tek kelime entry girip rencide etmemisim sen gelip bana bunu yaparsin ha.. bitiksin.
Sözlük dünyasının bir yazar ı işte, bazen hepimiz deli deli yazar, sayar söveriz sanki kendiniz çok seviyelisiniz de kızı yerden yere vuruyorsunuz, özel den o yazar ile konuştuysan adı üstünde sana özel kalsın, öbür konuştukların da duydu bunu, bence nick in yazıldı bir kenara.
Lan gulemiyorumda. Alper olayi davalik oldu hala lafini dondurmeye cesaretiniz nasil var ben anlamiyorum. Lan benle 1 kez konusmadan su olayi nasil yorumluyorsunuz? Olay donerken 1 entry dahi girmedim diye ustume atilabildigi kadar bok atilinca tabi boyle olur ameka. Benim zerre sucum yok sucluluk psikolojisini baskasina yapin ov yea.
ilgi ... tanımına uyan yazar. hic kusura bakmasın.
illa bağıra çağıra kız oldugunuzu belli edeceksiniz ya su sözlükte. veya sürekli sizden konusulacak. yaptigi kurabiyeyi koymuş gorgusuzlugun bu kadarı.
edit: girdiği ilk entryde sanal seks yaptığı belli olan fakat bir diğer entrysinde sanal seks yapan erkeği şerefsiz olarak tanımlayan kişidir. ikinci entryi tamamen sözlükteki erkeklerin gözünde namuslu imajı çizmek için vermiştir.