Bir tek avatarına koymuşsun fotoğrafını çünkü çok belli olmuyo eheheheh. Çok Belli olmadığı için çirkinliğini kapatabiliyosun. Zekice hehe.
Ya sen attığın yemekle bile ilgi çekmeye çalışan kezbansın. Yok şimdi aklıma gelmedi düşünemedim gibi sözler söyleme. Hayır bir insan saçını neden paylaşır? Bunu bi açıklayın bana. insan saçını neden paylaşır Nedeeen. Saçı geçtim bir insan ayağını neden paylaşır. Bu insan bunları yaparken ilgi çekmek istemez de ne yapar. Allahım sen akıl fikir ver. Duvara kafa atcam birazdan.
Ayrıca bu ne iğrenç bir üslup yaa. Ettiği küfürlere bak tiksindim resmen.varoşluğun dibisin. Natalie hadi canım git ayağının fotoğrafını paylaş. Ama bu sefer ağda yap tamam mı hehe.
insan beyniyle dalga gecemediginin disiyla gecermis mk. Bana bilmedigim birsey soyle cirkinlik cokta muhim degil 1 dk sonra o sifatina kezzap sicramayacagi ne malum lan ? Bana uslup ogretme baslarim uslubuna. Burda erkeklere yaranmak adina nickaltimda bana ahlak dersi verip laf atanin kim oldugu gayet belli. Gel ozelden at lafinida kimseden alkis toplayama o zaman su yaptigini samimi bulurum itligin luzumu yok. Hayir o degil insan tarakli bir ayakla nasi ilgi cekebilir ben hala isin orasindayim. Ya da siktiret primini yap uzerimden sonra siktir git ugrasmayacagim mk.
uzerinden prim yapildigini zanneden yazarimsi.
masallah. kendisi nerede egosu nerede. allah akil fikir versin. kendisi uzerinden prim yapiyoruz biz. simdi erkekler falan mesaj kutuma dolustu ooo burberry supersin seviselim mi diye zaten.
Hakkında bu kadar entry girilince biriyle mi sevişmiş sandım. Neyse ki beni aldatmamis, iki tane leş kargasinin kıskançlığı tutmuş.
O keklerden yaparsan bidaa beni de çağrı selfie çeker koyarız buraya kuduruk kezbanlar da çatlasın patlasın hihh.