atarlarıyla beni korkutan yazar, mutlaka vardır atarlı kadınları sevenler derneğine üye olanlar, mutluluklar dilerim, birbirlerini ağızlarına börek verirler. *
sozlugu instagram niyetine kullanan diger kezban (digeri icin sarisaclarimdanbensucluyum). kek yapmismis. orta sinif hizla yokoluyor derlerdi de inanmazdim. fakir arkadaslar da yaptiklari keki yedigi peyniri domatesi paylasiyor artik kendilerini zengin hissederekten herhalde.
hadi gidersin luks bir restorana 100 dolarlik yemek yersin ego tatmini yaparsin ama bu nedir ?
eksileyin tabi eksileyin natalieflin midir nedir onun gozune gireceksiniz ya. hehe. ok. cok da seyimde.
Ego tatmini yapmak icin paylasmadigimin bir kanitidir bebegim. Gotumu basimi cekip koymuyorsam senin burda bana dil uzatmaya hakkin yok. Burasi hava atma mekani degil sen cok yanlis anlamissin burayi. Maksat ogrencievinde olupta yapmayi ogrenmek isteyenlere tarifini verecek kolay seyler gostermem. Sicmik sicmik entry girmeyin suraya mk .
sacma salak seylerle ugrasan yazar.
Ego tatmini yapmak için paylaşmıyomuş. başını falan da paylaşmıyomuş. Bak hele bak.
Her gün saçının fotoğrafını atan benim sanki. Profil fotoğrafına da kendi fotoğrafını koymadın zaten.Bu Kezban kıllı ayağının bile fotoğrafını atmıştı. Ama amacı kesinlikle ego tatmini değil kesinlikle. Tabi kendisi de farkında o tiple normalde kimsenin buna bakmayacağına. Bu da napsın sözlükte aranıyo hehe.
Lan ayakla nasi bir ego tatmin edebilir insan oha mk kezbanlikta orta cag yemin ederim. Sacimdanda tahrik oluyorsundur sen. sana ne lan avatarima koydugum fotograftan dumbuk? Got kadar fotografa da yavsayacaklarini dusunecek kadar kezbanlasamadim kusura bakma yavrum tobe ya.