natalieflyyn

entry1247 galeri ses1
    437.
  1. Bir tek avatarına koymuşsun fotoğrafını çünkü çok belli olmuyo eheheheh. Çok Belli olmadığı için çirkinliğini kapatabiliyosun. Zekice hehe.

    Ya sen attığın yemekle bile ilgi çekmeye çalışan kezbansın. Yok şimdi aklıma gelmedi düşünemedim gibi sözler söyleme. Hayır bir insan saçını neden paylaşır? Bunu bi açıklayın bana. insan saçını neden paylaşır Nedeeen. Saçı geçtim bir insan ayağını neden paylaşır. Bu insan bunları yaparken ilgi çekmek istemez de ne yapar. Allahım sen akıl fikir ver. Duvara kafa atcam birazdan.

    Ayrıca bu ne iğrenç bir üslup yaa. Ettiği küfürlere bak tiksindim resmen.varoşluğun dibisin. Natalie hadi canım git ayağının fotoğrafını paylaş. Ama bu sefer ağda yap tamam mı hehe.

    Bir yazar.
    7 ...