rahmetli ananeciğimi hatırlatandır. dolapları her açtığında naftalin kokuları saçılırdı etrafa, naftalin kokulu mendillerin içinde harçlıklar verirdi, canı rahmet istedi. selam ve dua ile.
Gebermek uzere oldugumdan oturu son bir haftadir cogu yazara cevap veremedim. Toplu bir ozur mesaji mi atayim herkese? Birisi nasilsin diye sorsaydi soylerdim mk.
Edit : oha birisi nasilsin dedi. Mucize bu..
Camasir suyuyla sildim lan ocaktami yaptim boregi tobe tobe. Sey bulmus seylisini ariyor. Sen yap senin boregini yiyelim o zaman.
atarli kezban olan yazar.
edit : hem orasi fayans derzi karariyor zamanla mk.