mantık hatalı bir yiyecek. yiyenlere midyenin tadını tarif et desen sana pirinç pilavını anlatır. midyenin bir tadı yoktur. tava diye yediğimiz de sodalı hamurdur.
sen kimsin de fetva veriyorsun midye hakkında dedirten yiyecek. kalamar da haram değil mi sana göre? ama mekke'nin ortasında yedim ben. tavaftan önce..
En alasını, ayvalık yat limanı yanındaki dondurmacının önünde, seyyar tezgahta yediğim, orgazmik** deniz mahsulu yiyeceği. Ankara profesör de idare eder tabi.
sorgulatan yiyecek. anlamıyorum arkadaş, hakikaten anlamıyorum bu insanoğlunu. lan orda gariban gariban kendi halinde duran bi canlı bu, sen dibe dalıyosun, onu olduğu yerden söküp alıyosun, taşını temizliyosun.
bu yetmiyor, açıyosun, pirinç haşlıyosun, içine doldurup kapatıyosun, tekrar haşlıyosun, haşladıktan sonra tekrar açıp üstüne limon sıkıp yiyosun. ne tip bir hayal gücü bunu düşünebilir lan? denizin dibinde orda duruyor, nerden aklına geliyor pirinç limon ve bira. oha hakikaten.
daha enteresan tarafı, yeme içmesi tamamen denize dayalı iskandinavlar, hadi onları da geçtim yeme içmesi tamamen denize ve pirince dayanan japonlar dururken bizim mardinliler keşfediyor bu olayı. nerden baksan elinde kalıyor.
el insaf be kardeşim, 120 tane diyorum sana, hastaneye kaldırdılar, öyle gidiyor meret.