dost yine mi caylak oldun be. ah be dost.
haksız cayak olmus arkadasımız ne olursa olsun yazısında bir hakaret vardır belki bilemiyorum evet vardı hakaret hepimiz malız diyordu ancak bunu aziz nesinde diyordu vakti zamanında. köse yazarları diyorlar gobeğini kasıyan adam kisvesi altında bu yazar bunu ayırmamıs tek bir zümreye ithaf etmemiş ve hepimizi aynı kefeye koymustur. haklıdır değildir. ancak 1 ay uzun be.
yazar olmadan önceki çaylaklığını kısa sürede atlatmasına rağmen yazarlıktan sonra şuan da dahil olmak üzere 3. kez çaylaklığa itilmiş sevgili arkadaşım, değerli sözlük yazarı. sözlükle fazla ilgilenmenin cezasını çekiyor sanırım. ona deniz seki'den * "seni uzaktan sevmek aşkların en güzeli" * şarkısını armağan ediyorum. sallama sözlüğü bu kadar canım arkadaşım, değer bilmiyor bu millet *
tavsiye: çık dışarı biraz, reelde avlan *
edit: deniz seki coverı özellikle. mühim bir nokta, belirteyim dedim.
delilik ünvanımı tehlikeye sokan bu ugurda yarıstıgım tek insan. kaptırmam sana dostum bu ünvanı. savasmadan asla. kanlı bir savas bizi bekliyor. bende sende kan severiz. zevkli olacak gibi. *
(bkz: #4842027) entarisi ile matematik dünyasını kitlemeyi başarmış yazar. az önceden beri okuyorum, okurken gülüyorum. matematik zaten ilgi alanım olmamakla beraber bir de art arda 2 işlemden fazla yapmış. ben kilitlendim. zaten takip de edemedim. gülüyorum muntazaman.
(bkz: #4842027) no'lu entarisiyle kendini aşmış, içindeki yanardağın lavlarını kriptoların üstüne fışkırtmış decoder kişisi. üstüne tanımam, altına karışmam.
an itibari ile çaylak edilen yazar. Müzik zevki de müthiştir ayrıca.
edit:
tanıdıkça edindiğim bilgilerinin bir kısmını ulu orta sereyim. Uykucunun babası, uykucu şirinden çok uyuduğunu iddia edebilirim. Konuşurken bile uyuyakalabiliyor. Rahatına düşkün, yatağı bilgisayar başına taşıyabilecek kadar. Yaşadıkları benimkilere fena benziyor. Fazla kırılgan, kıskanç bi de.* Hem fena bi kıskanç yani. Sürekli müzikle haşır-neşir. Kırık ayrıca. Çok kuzu ama. *