bu akşam yok olan daha doğrusu kafayı "yok" sözcüğünün türevi başlıklar girmekle bozmuş olabilecek, girdiği entrylerle dikkat çeken yazar.
sebebini özel mesajla sorma gereği hissettiğim başlıklar yazan yazar.
(bkz: çılgın)
son girdiği entryler aşağıdaki gibi olduğundan dolayı kafamı karıştıran bir yazardır. kendisine "aman yapma recep tikatli ol" diyoruz.*
--spoiler--
3. kir beni/#4565328
4. doyur beni/#4565326
5. kopar beni/#4565321
6. yar beni/#4565315
7. tara beni/#4565310
--spoiler--
o bir uzaylı, o bir halk kahramanı. o felsefesiyle insanı insan olmaktan çıkarabilecek bir güce sahip. kendisiyle yolda filan karşılaşırsanız korkmayın, tanımazlıktan gelin, suratına bile bakmayın. yaklaşırsa kımıldamayın, sakin olun koklar koklar gider. konuşmaya çalışabilir, anlamsız çıkardığı seslere bakmayın, onun tarzı bu. aşşağılamayın yazıktır, günahtır, ne de olsa o da bir yaratık. konuşmayın, duymazlıktan gelin o kendiliğinden gider. saldırırsa polis çağırın, aman bulaşmayın baş edemezsiniz. korktuğunuzu sakın belli etmeyin. o ne derse 'he' diyerek geçin. mevtaiyi tanımak bir ayrıcalıktır. bunu da unutmayın. **
grup msn de mum mu, yok hindistan gibi 'şahane' kafa açan espirileriyle ilik kemik kurutan yazar. kişiyi sinir edicek bir noktayı bulur, irdelerde irdeler.
(bkz: #4471907) akciğer kanseriyle dalga geçebilecek olgunlukta! bir yazar. hey yavrum hey, başa gelmeden ne kadar hikaye her şey herkese. en azından her olmayan bazı kese!
not: yazar entrylerinde "sinek", sembolik bir mana taşıyor, sinek imgesi psychedelic çağrışımlar yapıyor olabilir. şayet durum buysa entryler yüzeysel değil derin manalar ifade ediyordur. *
elruza production'ın ortaklarından biri. yamulmuyorsam zeugma'yla ilgili belgesel için müzik hazırlamakta olan insan..
müzik konusunda uzun uzun sohbet edilebilecek kişi. klavyesiyle güzel işler yaratan biri.the doors şarkılarına ilginç düzenlemeler yapan kişi.rap dışında da işler yapmasını özellikle istediğim,alt yapıları sayesinde bana rap dinletmiş olan insan..*
(bkz: takipteyiz)