ayrıca sözkonusu fotoğrafların bir köşesinde narsist pozunda kendi de yer almaktadır.
edit: ülen 1 başlık yüzünden 19 kişi çaylak olmuş biri de mevtai. savaş muhabirliği böyle bişi olsa gerek.
umarım bu entry yahut modern ile alakası yoktur çaylaklığının.
evinin içinde dolasıp her yerden aynı kalitede ses veren emici mikrofonu ile hava yapmasını çok iyi bilen yazardır. zira bir mikrofonu çok görmüştür ve bizleri hüzne boğmuştur. nasil incindim, nasil süzüldüm bilemezsin.
yalan dolan bir yazar arkadaşımızdır. dansöz getiriyorum ve hesaplar benden demiştir kendisini biraz bekledik ama gelmeyince boş verip keyfimize baktık.*
her ne kadar kendisi "beni mesaj kutuma gömün" diye bir vasiyet bırakmış olsa da ve gömülecek yer olarak gelen kutusuna gömülmeyi dilese de... ben kendi giden kutuma da koymak istiyorum bir parçasını _(L)_
çaylaklığım süresince böyle sinsi sinsi uzaktan üjj bejj kişinin yazdıklarını takip ettim. aha bu adam da onlardan biri. "hakkat la!" dediğim entryleri var.
ha kendisini tanımam etmem o ayrı. hatta şimdi mesaj atsa "'aha bu adam' nasıl bir hitap lan mınısktiiim?" dese verecek cevabım yok.
adamın bir derdi varmış. doktora gitmiş:
-doktor bey, yatağımın altında biri mi var diye düşünmekten uyuyamıyorum
-şu ilaçları için geçer. bu da faturanız 100 ytl.
adam kullanmış düzelmemiş şikayeti.
-doktor bey kullandım ama geçmedi.
-hımm, bi de hipnoz deneyelim, buyrun fişiniz 500 ytl.
o da denenmiş. ama sonuç yok. adam bir gün kahvede arkadaşına anlatmış. arkadaşı:
-yatağın ayaklarını kes, demiş.
adam kesince ayakları düzelmiş uykusu birden.
içindeki edebiyat ruhunu gördüğüm ve onunla tanışmaktan pek memnun olduğum, tüm duygularının senkronize çalıştığını düşündüğüm, ve var oluşundan sevindirik olduğum insan.**
kendisine verilen çaylaklık cezasını abartılı bulduğum arkadaşım. yazdığı entry'nin altına imzamı atabilirim.
sonuç itibari ile, seçim ortamında bir çok siyasi görüşün ajitasyonunun yapıldığı sözlük ortamında herkesin sinirleri gerilebilir. mevtai " yeter ulan " tadında haykırmış sadece o kadar, ama ilgili entry okunduğunda... silinmemesi gerekiyordu be yazık olmuş... o entry'nin cezası/ödülü çaylaklık olmamalıymış...
bu ülkeye göte göt diyen, açık sözlü insanlar lazım bize.
edit : hadi allah kurtarsın mevtai'm. vita kutularında çiçek yetiştir lan bize içeride. *