eski takımı olan chelsea ile oynanacak maçlarda en az 2 golü olacak futbolcudur. *
edit1: maçlarda dedim, daha 2. maç var, demekki 2 gol atacak. * edit2: atamadı, şimdi ben böyle bir söz veremem, kimse veremez çünkü futbol bu, adama bikinide giydirir başka şeylerde, benimkisi bir latifeydi. **
kolundaki dövmeleri her daim kıl zannettiğim, tuhaf bir şekilde sempati toplamayı başaran, koşuşu, şut çekişi, başarısız çalım denemeleri ve her hareketiyle orjinal olmayı başaran sırp futbolcu.
Alanyaspor maçındaki 4 golün ardından sihirli değnekle dokunulmuşçasına form tutmuş futbolcu. Her geçen gün daha iyi ve istekli oynamaktadır. Zico, bu adamı yok olmaya yüz tutmuşken, neredeyse kendine güveni sıfıra inmişken geri kazanmıştr.
fenerbahçenin bu sistemini hiç bozmadan yanına nikola zigic gibi bir oyuncu koyulduğu takdirde cemil cümle defans oyuncularını çarşıya 2 ekmek 1 sigara almaya gönderebilecek sırp hücum oyuncusu.ingilizceyi öyle tuhaf konuşur ki kendisini call of duty 2'de stalingrad bölümünden önce brifing veren rus komiser zannedersiniz.
Ronaldo, Shevchenko ... gibi isimlerin sezon sonunda transfer edileceğinin gazı ile takımda yerini sağlamlaştırmak için fenerbahçe formasıyla son haftalarda, PSV de gösterdiğinden daha fazlasını sahaya katan forvetimsi şey.
fenerbahçe deki brezilyalıların gol sevincinde yanına gitmedikleri sırp yıldız. o gene de gollerini sıralamaya devam ediyor. gelseler de gelmeseler de.
bu adamın kaçırdığı gol başına 10212.31 küfür saydıranların, son zamanlarda yakaladığı form grafiği sonrasında pek sesleri çıkmıyor. psv'deki günlerindeki gibi golcü değilsin, madrid'deki günlerindeki gibi hızlı değilsin.. ama ilk günki kadar ateşlisin..seviyorum ulan seni batman.
edit: yahu kardeşim yalan mı söylemişim ? tamam, ben de çok küfür ettim adama, ama göt oldum demeyi biliyorum en azından. hatta mutlu bile oluyorum bundan. deivid geldiğinde adam değil demiştim. ne mutlu ki bana o da göt etti beni. ileride selçuk'un, yasin'in ve ilhan'ın beni göt edenler kervanına katılmasını dileyerek bir entry'mizi daha kapatıyoruz efendim. sağlıcakla kalın.
bugün kendisine 120 dakika boyunca küfür haznemi zorlayip aklimin bittigi yere kadar sallamis olsam da kullandigi penalti ile bana en güzel cevabi vermis futbolcu. ben sana avazim ciktigi kadar bagirayim yeter ki sen böyle penalti kullan!!!!
son maçlarda mükemmel oynayan golcü. forvet denince akla hemen 10-15 gol atması gerekir diye bir düşünce geliyo ama kendisine hiç de uygun olmayan bir sistemde oynayan takımına sakatlıktan döndükten sonra mükemmel bir uyum sağlamış golcü. ha bu takım 2 yıldır bu sistemle oynuyo nerdeydi bu adam diye de düşünülebilir. valla onu da kendisine sormak lazım. demek ki neymiş? tek forvet de oynanırmış çift forvet de.
Vay be neydi o psv'li kezman.nistelrooyun yerini fazlasıyla dolduran yetenek.Bide bakın şimdi fenerli kezman'a.sonrada otur ağla.Gerçi son maçlarda 1-2 atmaya başladı ama o kadarını h.şükür bile attı bu sene..
fenerbahçe'nin takım olarak formsuz olduğu haftalarda gol yollarında etkisiz kalan ; ancak takımın form tutması ve kendisi yedekken semih'in coşması nedeniyle pabucun pahalı olduğunu görüp aklı başına gelen futbolcudur. bunda muhtemelen zico'nun takımdaki brezilyalıların kulaklarını çekmesi ve pas atmalarını söylemesinin de etkisi vardır. son haftalarda kezman hem çok pas almakta hem de çok pas vermektedir.
şahsım da dahil tüm yurt ahalisi tarafından küfürün binbir türlüsünü yiyen ama inanılmaz bir formla geri dönen sırp golcümüz. adam sakatlandıktan sonra sanki çip falan taktılar kendisine. sırtı dönük bile oynamaya başladı. ağlamak istiyorum sayın seyirciler. son 4 maç 9 gol. go mateja go.
son haftaların formda golcüsü. üzerine güven geldiği muhakkaktır yere bile sağlam basmaya başladı. sivasspor'a 2, oftaş'a 1 ve çaykur rizespor'a da 2 gol atarak son 3 haftada 5 gol kaydetmiştir.
son maçlardaki formu, golleri ve asistleriyle "batman returned" dedirten sırp golcü. 4 maç 8 gol bakalım sevilla maçlarında neler yapabilecek?
kezman tipik bir gol vuruşu oyuncusudur. adı üstünde ceza sahasında verirsiniz topu kezman'a o da gol atar. kezman'dan iki stoperi sürekli arkasında tutup topa hakim olmasını, top saklamasını, geriden gelen arkadaşlarına servis yapmasını, üstüne de pres yapıp gol atmasını isterseniz bunun için çalışır. çünkü hırslı bir oyuncudur fakat özellikleri bu istenenleri yerine getirmesi için yeterli değildir. kezman alışık olmadığı, özelliklerine uymayan görevleri üstleniyor ve çok zorlanıyor. ama son maçlardaki formu da ortada. rıdvan dilmen'in dediği gibi galatasaray'da hakan, ümit ya da nonda'dan biriyle oynasa 25-30 gol atar bu adam. söz konusu mateja kezman ise her daim sabırlı olunmalıdır. özelliklerine uyan bir takıma giderse, ya da fenerbahçe'de sistem değişirse psv günlerine geri dönebilir.