mateja kezman

entry455 galeri101
    230.
  1. gol atabilmesi için üç kavramın bir araya gelmesi gereken futbolcu.*
    (bkz: beleş)
    (bkz: ofsayt)
    (bkz: boş kale)
    7 ...
  2. 229.
  3. 228.
  4. 3 şubat 2008 fenerbahçe-galatasaray türkiye kupası maçından sonra hakan şükür'e laf atan ve bu hafta h.şükür'ün attığı 3 golle çok fena ayar alan futbolcu.
    anlaşılmama üzerine edit:maçtan sonra hakan şükür takımındaki genç futbolcuları övmüş ve galatasarayın hakkı olan galibiyeti kendisinin kaçırdığı gol(ler) yüzünden alamadığını söylemiştir.bunun akabinde de kezman, hakan şükür için "onları atabilseydi hala avrupa'da oynardı.atamadığı için türkiye'de.ayrıca kendisi golcu de değil." temelli bir demeç vermiştir.
    1 ...
  5. 227.
  6. sakatlıktan kurtulduktan sonra oynadığı 4 maçta 8 gol atarak sevilla kalecisi palop'a "sıkı dur huleeyn, geliyorum..." mesajı vermiş yıldız futbolcu.
    0 ...
  7. 226.
  8. 225.
  9. acaba yeniden doğuş mu diye düşündürmüştür sivas performansı.
    alanyaspor'a attığı 4 golden sonra alanya dedik ciddiye almadık tabi, ama sivas karşısında kaydettiği 2 gol golcü damarını yeniden keşfetmesini sağlamıştır umarım. bakalım görelim umarım iyi olur hem kendisi hem de fenerbahçe için.
    2 ...
  10. 224.
  11. ölüsü, sivasa yeten yıldız.
    2 ...
  12. 223.
  13. sivas'a son 15 dk'da attığı iki golle hayata dönmüş golcü. özellikle ikinci golündeki ustalığı bundan 4-5 sene öncesini hatırlatır nitelikteydi. takım arkadaşlarıyla epeyi sorunlu gibi. gollerden sonra onlarla birlikte sevinmeyi tercih etmedi. alex'in de, 4. golün başlangıcında, kzeman'a ara pası atmayıp, pozisyonun sonuna doğru istemeye istemeye kezman'a orta yaparak attırdığı gol ilginçti. umarım, ara pasını kezman ofsayta düşmeden önce atamamıştır da bana istemeyerek yaptı gibi gelmiştir
    1 ...
  14. 222.
  15. küllerinden yeniden doğmuş olan anka kuşu......
    2 ...
  16. 221.
  17. türkiye'deki takımların görüp görebileceği en kaliteli santraforlardan birisidir. bakınız burda santrafor kelimesine dikkat çekmek istiyorum, kendisi bir forvet oyuncusu değil santrafordur. yani işi vuruş yeteneğini konuşturarak gol atmaktır ki bu özelliğini psv ve atletico madrid'de kanıtlamıştır. chelsea ve fenerbahçe'de bekleneni verememesinin nedeni ise takımın sistemidir. tek forvetli sistemde kezman tarzındaki futbolcular başarılı olamazlar çünkü tek forvet oynayabilen golcüler sadece son vuruşlarıyla değil top tutma, top sürme ve adam geçme özelliklerine haiz oyunculardır. kezman'ın yanına şöyle rakibi yıpratacak, top saklayacak ve hatta adam geçecek bir oyuncu monte edilse (bkz: semih şentürk) (bkz: mehmet yıldız) bu adam leblebi gibi gol atar. psv'de iken hesselink ile oluşturdukları muhteşem ikiliyi bir türlü yaklalayamamış olması hem onu hem de taraftarları strese sokmakta, kezman'ın motivasyon sıkıntısı yaşamasına yol açmaktadır.

    inşallah zico bu durumu farkedip de onu semih ile yan yana oynatmaz, yoksa o ikili bizi s.kertir valla. * *
    2 ...
  18. 220.
  19. kenidisiyle anelka'nın yerini doldurmak isteyen bolton ilgilenmekteymiş. bolton takımı iyiden iyiye fenerbahçe'nin bitmiş forvetlerini canlandırma merkezi hali alacak mateja'yı da alırlarsa.
    2 ...
  20. 219.
  21. gidişin olsun da dönüşün olmasın dediğim türkiye macerasına iyi başlamış ancak takıma ve ülkeye bir türlü ısınamayarak koca bir hayal kırıklığı olmuş futbolcudur.

    hobbit: sen böyle gol atmaya devam et hep beni mahcup et * uyar bana. *
    4 ...
  22. 218.
  23. 5 gün içinde fenerbahçe'den ayrılıp, başka bir takıma imza atacağı iddia edilen futbolcu.
    1 ...
  24. 217.
  25. nasil oluyorsa turkiye ligini rekabet seviyesi dusuk oldugu icin begenmeyen, kendini ispanyol, ingiliz liglerine layik goren futbolcu.

    behey gafil! madem turkiye ligini heyecansiz ve kalitesiz buluyorsun, mac basina 2 gol ortalamayla oynaman gerekmez mi? ligin ortasinda "turkiye'de cuvalla gol atarim demistim ama burdaki savunmalar cok mucadeleci" diyen sen degil miydin? sen bu ligde tutunama ama savunmalarinda ferdinand, terry, puyol, campbell gibi ayiboganlarin oynadigi liglerde basarili olurum ben diye bir herze yumurtla. rusdunu once burda ispatla hele bir yigidim de boyunun olcusunu gorelim. yoksa yuru de ense tirasini gorelim

    edit: eksilemeyin ulan ben de fenerliyim.
    5 ...
  26. 216.
  27. 215.
  28. Hollanda'da katıldığı bir televizyon programında, Türkiye'de mutsuz olduğunu ve ara transfer döneminde sarı-lacivertli takımdan ayrılmak istediğini açıklayan futbolcudur. takıma yarardan çok zararı olan bir oyuncunun hala takımdan tutulmasındaki mantığı ise hala çözebilmiş değilim. aklıma gelen tek şey müşteri bulunamıyor kendisine, yoksa bu adamı postalamanın zamanı geldi de geçiyor.

    not: ayrıca kendisi sakat filan da değil. canı oynamak istemiyor.
    1 ...
  29. 214.
  30. tanım ; fenerbahcenin işe yaramaz forveti.

    bu adam psv'deyken ''kezman'' diye hitap ediliyordu,ingiltere ve ispanya'da da öyle anlamıyorum türkiyeye geldigi zaman kırk yıllık mateja kezman birden kejman olu verdi..
    2 ...
  31. 213.
  32. psv maçı kadrosuna alınmadığını öğrenince sevinçten havalara uçtuğum futbolcu (denilirse tabi)...
    0 ...
  33. 212.
  34. anderlecht maçında bir kez daha görüldü ki kendisi fenerbehçenin golcüsü olamıyacaktır. tamam adam ilerde yalnızları oynuyor ama birkere adam geç, kafa vur, top kontrolü yap be adam. çıldırttı bir kez daha bizleri.
    0 ...
  35. 211.
  36. direk kırmızı kart görmesinden dolayı, kural gereği 2 maç ceza alan, ekstra bir ceza verilmesine gerek duyulmayan futbolcu.

    ağlaması, cezasını hafifletmemiştir...
    0 ...
  37. 210.
  38. 2 maç ceza alan futbolcu. tahkime gidip 5 maça çıkartmak lazım.
    3 ...
  39. 209.
  40. fiyat-performans açısından bakıldığında fb tarihinin en yanlış transferidir. bir an önce takımdan ayrılması, hem kendi, hem de fb taraftarının ruh sağlığı açısından en faydalı hareket olacaktır.
    0 ...
  41. 208.
  42. manisa maçı sonrası ''20 sene sonra ağladım'' diyen futbolcu. ulan biz sayende 1,5 senedir ağlıyoruz.
    13 ...
  43. 207.
  44. topsuz alanda rakibe dirsek atarken hakemlerin gözünden kaçıp, rakibi oyundan attırmak için türlü numaralar yapıp ceza almayan "profesyonel" futbolcu.

    (bkz: alıp da kaçan mı?)
    0 ...
  45. 206.
  46. fenerbahçemizin kadrosunda boşuna yer kaplayan, eski günlerini mumla aratan, zaman zaman hırcın olsada hic bisey yapmadıgı halde sadece önyargıya kurban giden futbolcu.
    0 ...
© 2026 uludağ sözlük