son olan olaylardan sonra fenerbahçe den ayrılma ihtimali had safhaya çıkan oyuncu;
fenerbahçeli olmayan birisi olarak bu duruma çok üzüldüm açıkçası çünkü; kezman giderse fenerbahçe bu mevkiye iyi bir oyuncu alır, gelecek oyuncuda bu takımda en az 20 gol atar.
mateja kezman bir kaç maç gol atıyordu çoğu maçta yoktu. yanında getirdiği geçmişi ve ona ısrarla güvenen bir zico nedeniyle bu takımda prim yapıyordu. tüm bu etkenler göz önüne alındığında "körler sağırlar bir birini ağırlar" tadında bir sentez ortaya çıkıyordu.
eğer ki kezman bu sene fenerbahçeden gider ise yeni bir oyuncu alınmasa bile rakiplerinin işi çok zor.
belki fenerbahçe kezmandan beklediğini alamamış olabilir ama bu bir yenilgi sonrası saldırmanın nedeni olamaz. hele bu maçta fenerbahçeli futbolcular arasında kısmen iyi oynayan tek oyuncuyken. maçta tersi olsa kezman harika bir gol atıp fenerbahçenin kazanmasını sağlasa aslan kezman büyük futbolcu mu olacaktı yani. altı üstü futbol biraz hazım lütfen.
gerçi ercan saatçi gibi harika bir yorumcu varken hazım zor ya.
fenerbahce taraftarinin bugun gonlunu almak icin antremana gidecegi futbolcu. fenerbahce taraftari kendisinin yanindadir.
antu'dan bir alinti;
--spoiler--
Galatasarayla deplasmanda oynadığımız ve 1-0 kaybettiğimiz karşılaşmanın ardından Samandıra Tesislerinin önünde toplanan bir
grup aşırı alkollü tip, nefretle kınadığımız işler yaptılar. Bu Fenerbahçeliliği tartışılan tiplerin fotoğraflarını Maraton yayınladı. Gerek kulüp gerekse emniyet yetkililerinin bu tiplerin bir daha stadın veya Fenerbahçe ile ilgili herhangi bir yerin yakınına bile sokulmamaları için gerekli önlemleri almalarını istiyoruz. Taraftarlarımızı da bu tipleri iyice tanıyıp içlerinde barındırmamaları için bu fotoğrafları iyice incelemeye çağırıyoruz.
--spoiler--
haksız saldırılara maruz kalmış futbolcu. herhangi bir futbolcunun saldırıya uğramasını kesinlikle tasvip etmeyiz ama hadi diyelim vandalsın, illa birilerine saldıracaksın. bula bula maçta en çok çaba sarfeden adamı mı buldun be dingil?
27 nisan 2008 galatasaray fenerbahçe maçı sonrası Samandıra Tesisleri'nde cefakar, fenevbahçe taraftarının saldırısına ve küfürlerine, Sırpça ve ingilizce küfürler ederek karşılık vermiş futbolcudur.
edit: sezon boyunca desteklediği takımı, derbi kaybedince yerin dibine sokan, futbolcularına küfürler yağdırıp, şişeler atan, takımı yenerken "harika, hep seninleyiz" diyerek, yenilince yapmadığı çirkefliği bırakmayan fenevbahçe taraftarlarına(sadece bunu yapanlara) yazık diyorum gerçekten.
oyuncular kötü oynadı ancak o oyuncuları oraya getiren birileri var değil mi?
paramız var, paramız var diye sürekli hava atıyorsunuz? alın, aldırın o zaman kardeşim iyi futbolcular. buna gücünüz yok, sesiniz yönetime çıkmıyorsa o futbolcuların ne suçu var?
derbi sonrası samandıra'da fenerbahçeli taraftarlarla tartışan sırp futbolcu. böylece gelecek sezon sarı lacivertli kulüpten ayrılması garantilenmiştir.
fenerbahçe'nin en sevdiğim oyuncusu. istediği kadar kötü oynasın, seviyorum kezman'ı. talihsizlikler oluyor tabi bazen her futbolcuya olduğu gibi ama son maçta kendini affettirmeyi bildi, bu da mücadeleci olduğunun kanıtıdır.
denizli maçında attığı gol sonrası volkan demirel bile kaleden çıkıp kucaklamıştır. dostluk, dayanışma, kötü günde yanında olmak budur. artık şampiyon olamasanız da, geçen hafta kaçırdığın penaltı kimin umrumda.
sezon sonunda fenerbahçe'den ayrılacağını kendi de biliyor. ayrıca şunu da biliyor ki avrupa'nın iyi liglerinin orta kademe kulüplerine gidebilmesi için ismi yetecektir. gittiği orta düzey kulüpte alacağı para miktarı elinde "ben fenerbahçe'de şu kadar gol attım heheeeyt" şeklinde bir kozu olursa artacak. bence alanyaspor ve ankaraspor maçlarındaki kezman'ın özeti budur. güle güle mateja, sevdik seni, yolun açık olsun.
bu hafta ligde konyaspor karşısında 2 gol daha çakarak ligde gol sayısını 9 yapmış futbolcudur. temennimiz aynı golleri chelsea'ye de atmasıdır. hele ki ilk golde topu kontrolü, rakibinden sıyrılması köşeye sert ve etkili vuruşu görülmeye değerdi.