galatasaraylilari hic mi hic ilgilendirmeyen topcudur. yok iste " penalti kacirdi, cok gol kacirdi o yuzden sampiyonlugu verdik be kanka. " diyenlere ele avuca gelir fukara tesellileri bulmayi denemelerini tavsiye ederim.
(bkz: git kendine daha cok guldurmeden)
galatasaray taraftarının gidişini veya kalışını zerre kadar s*klemediği oyuncudur. galatasaray'ın son üç sezonda iki defa şampiyon olmasının nedeni mateja kezman değildir. o yüzden biz galatasaraylılar neden üzülelim veya özleyelim bir fenevbahçe futbolcusunu anlayamadım.
takımının oyuncusu gidiyor adam buraya "galatasaraylılar" üzülüyor falan yazmış.
ondan sonra bir galatasaraylı laf koyacak. sonra galatasaray çetesi bilmem ne diye saçmalayacaklar. **
eğer gittiyse çok üzülürüm.. seviyodum lan ben bu adamı.. ayrı bi şeyi vardı.. tarif edemediğim sevgi.. hani gol kaçırınca, kahvede biri sövünce falan bildiğin üzülüyodum.. hele bi maçta kaleciyi geçip boş kaleye auta atmıştı, otis abi'nin ajdardan yediği ayarlardan sonra ilk defa televizyonda bi adam için utanmıştım.. baya baya utandım a.q.
böyle hırslı falandı ya belki o yüzden seviyodum.. inşallah kendisi için paris hayırlı olur.. atletico madrid'de ve fenerbahçe'de yapamadığı patlamayı orada yapar..
her futbolcunun kötü bir dönemi olabilir, zor dönemlerden geçer. çok iyi bir golcüdür ama bir türlü gol atamaz. galatasaray formasıyla dönem dönem hakan şükür' ün yaşadıklarını mateja kezman da yaşadı. gol atamadığı hatta olumsuz tezahurat aldığı bir sürü maç oldu. bunlar futbolda olacak, en iyi futbolcu bile formsuz olabiliyor. ancak dikkat çeken bir nokta var ki, o da kezman' ın profesyonel duruşudur. babası beyin kanaması geçirmesine rağmen fenerbahçe' nin hazırlık maçına çıkmış, sonrasında ülkesine gitmiştir. kezman' a geçmiş olsun dilekleri iletmekte büyük fayda var. en değerli iki varlığından birinin en kısa sürede iyileşmesi dileğiyle...
bir fb'li olarak takimda kalmasina sevindigim futbolcu. kötü performans göstermesi tamamiyle zico'nun sucu olan futbolcu. e zico da artik olmadigina göre..
trabzon maci kadrosundan cikarilmis futbolcu. bu da demek oluyor ki gecen hafta genclerbirligi'ne karsi fb formasini cok büyük bir ihtimal son kez giymis oyuncu.
kendisine büyü yapılmış olduğuna inandığım futbolcu. top ayağına geldiğinde bacakları kibrit çöpüne dönmekte, ayakta duramamakta, topu boş kaleye bile atamamaktadır. (bkz: malesef)
sahsi kanaatime gore fenerbahcenin el freni olan futbolcudur. olmadi iste kezman olmadi, yapamadi fenerbahcede. hirsli olmasi, kirmizi kart gordukten sonra aglamasi kendisini sempatik yapmistir gozumde. gecen sene inonude besiktasa attgi gol falan helal olsun diyorum ama iste olmadi.
taraftar hep sabirla bekledi kezmandan cosmasini. naz ceken hep biz olduk. senelik 3 milyon euronun karsiligi bu olmamaliydi kezman.
biz seni hirsinla hatirlayacagiz. buyuk ihtimal gideceksin sezon sonunda oyleyse simdiden gule gule diyorum sana.
dün akşam tesislerde uğradığı saldırı üzerine yutub'da videolara gözatacakken, videonun birinde saldıran kişinin kurduğu replikle beni güldürmesine sebep olan fenerbahçe'nin talihsiz forvet oyuncusu. 15-16.sn'lere dikkat*.
uğradığı saldiri ile gündeme oturmuş futbolcudur. bu saldırı bir fb klasiğidir;
(bkz: rüştü'ye saldırı)
(bkz: boliç'e saldırı)
not: ayrıca avrupa fatihi(!) fenerbahçe taraftarları 27 nisan 2008 gecesi bağdat caddesinde arabaları durdurup ''galatasaraylı araması'' yapmışlar, yolda galatasaray bayraklarıyla yürüyenlere zincirlerle saldırmışlar, birtakım galatasary taraftarını yaralamışlardır.