masklavi

entry717 galeri51
    64.
  1. Göstersene hakaret ettiğimi kendimi ihbar edeyim.

    Atatürke hakaret edecek son kişilerdenim sözlükte. Nickaltıma kolay kolay yazmam ama iftirayı da sineye çekmem.
    8 ...
  2. 63.
  3. Profil fotoğrafından anladığımız kadarıyla Gürcü kırması.
    Ben de bu Tayyip sevgilisinin nereden geldiğini anlamaya çalışıyordum. Şimdi anladım.

    (bkz: ben gürcüyüm eşim arap)

    Böylelerini devlet memuru yapıyorlar işte. Sırf malum parti üyesi olduğundan, malum partiyi yaladığından.
    Gürcü memur istemiyoruz.
    1 ...
  4. 62.
  5. karma sıfatının hakkını veriyor.
    1 ...
  6. 61.
  7. kartvel yazar. siyasi görüşümüz zıt. bi' ara uzun uzun inatlaşırız.
    3 ...
  8. 60.
  9. adamın profil fotosuna laf ediyorsunuz ayıp ya
    bir foto
    ya benim kini görseniz ne dersiniz acaba....
    6 ...
  10. 59.
  11. ulu puanı 9377, takipçi sayısı 579 ve karması -991 ile gudubet olan bir yazar.
    göçmen bir gürcü olması muhtemeldir.
    (bkz: göçmen gürcü)
    1 ...
  12. 58.
  13. profilindeki türk bayrağını görmezden gelenlerin olduğu yazar.
    3 ...
  14. 57.
  15. ama sorsan senden benden milliyetçi bu.
    1 ...
  16. 56.
  17. Profil resminde gürcistan bayrağı olan yazar.
    0 ...
  18. 55.
  19. keşke bütün akebeliler onun gibi olabilse (o zaman akebe kalmazdı o da başka).
    ne derseniz deyin benim gördüğüm en çekilebilir akebeli. ya da çıta öyle düşük ki ben öyle sanıyorum, tam emin değilim.

    yazdıklarını genelde beğenmesemde, okurum.
    1 ...
  20. 54.
  21. En azindan kufur savurmadıği icin saygi duydugum useer.
    2 ...
  22. 53.
  23. istediği partiyi istediği şekilde destekleyebilir sonuna kadar saygı duyarım ki zaten şu an çok fanatik bir akpli. Bak hiçbir sorun yok burada. ister akpli ister mhpli olsun. Herkes saygı duymak zorunda.
    Ancak akp'ye net bir şekilde kanıtlarla birlikte bir eleştiri yapıldığında "ee chp de şunu yaptı", "ekrem de böyle yaptı" falan diyor. Yahu akp'yi eleştiren kişinin chpli yahut solcu olduğu ne malum?
    Ben chp'den nefret ederim. Solcu da değilim. Hatta sağcıyım. Pek de hoşuma gitmez bu sağ sol muhabbeti çok saçma gelir bana ve fanatiği de olmam. Ama ben şu an başımdaki mevcut hükümeti eleştirmek zorundayım. Zira ülkeyi 20 yıldır yönetenler onlar. Ekonomik paket açıklanıyor, "bay kemal" diyor. Virüs ile ilgili açıklama yapılacak "bay kemal" diyor. Bana ne bay kemal'den falan? Ben sana oy vermişim güvenmişim nedir bu ülkenin hali? Ben bunu soruyorum mesela.
    Yani her akp'yi eleştiren chpli veya solcu olmuyor.
    Biri akp hakkında bir şey yazınca da chp hakkında bir şey yazmak akp'nin yaptığı yanlışı düzeltmiyor ki.
    Ben de takip ediyorum uzun süredir. He yazdıkları beni rahatsız etmiyor ama bu durum gözüme çarptı sadece ve kendisini bu konuda ikaz etmek, uyandırmak istedim.
    Biri akp hakkında bir şey yazıyorsa, eleştiri yapıyorsa bence o konu hakkında konuşmalısın ve o konu hakında savunma yapmalısın.
    1 ...
  24. 53.
  25. Ben bu sözlükte çok fazla Çomar akit gördüm ama bunun gibi safkan olanına ilk kez rastlıyorum.
    Kütüğü Konya, Yozgat, Rize falan diye tahmin ediyorum.
    2 ...
  26. 52.
  27. Delikanlı mi kahdjdndbduud?

    insanları ırkı ile yargılayan gereksizin önde gideni.
    2 ...
  28. 51.
  29. çok delikanlı bir yazar yolun açık olsun paşam.
    3 ...
  30. 50.
  31. (#43756730)Ağır çomar yaaa. Lan avel birini parti alıyor diğeri kamunun parasıyla alınıyor. Allahım sabır.
    2 ...
  32. 49.
  33. Bir üst entrye ithafen Sorsan hepimizden milliyetçi ve müslümandır ama.
    2 ...
  34. 48.
  35. profilinde gürcistan bayrağı olan yazar.
    1 ...
  36. 47.
  37. troll olduğumu söyleyip kendi haline bakmayan yazar. hayırdır kardeş yeni öğrendin yoksa mağaradan yeni mi çıktın.

    bu nedir olm çin malı olmuşun abidik gubidik yapma bana tırıs..

    15026
    entry
    324
    başlık
    8868.38
    ulupuan
    556
    takipçi
    -938
    karma (çin malı)
    1 ...
  38. 46.
  39. Bir adet çomar yazar.

    Şahsım tarafından donuzlandığınızı üzülerek belirtmek zorundayım bayım.
    1 ...
  40. 45.
  41. https://m.uludagsozluk.com/e/43683033/

    Bunu diyen mustafa kemal mi? Adamın gol diyor derken? He bunu yazan bir gazete ise de siz genelde o gazetelere paçavra derdiniz hayırdır genç adam ne ara güvenilir kaynak oldu bunlar?
    2 ...
  42. 44.
  43. 43.
  44. 44.
  45. 43.
  46. Aga ben çok Çomar gördüm de; karşısındakini kendisi gibi gerizekalı zanneden böylesini ilk defa görüyorum amk.

    Lan bu siyasal islamcı hırsızlara inandıkları kitaptan ayetleri gösterip 'inandığınızın bile arkasında durmuyorsunuz, onu kılıf edip her boku yiyorsunuz' diyorum.
    Adam da gelip özel mesajda diyor ki; 'ama sen inanmıyorsun inanmadığın halde Kuran'ı nasıl bana örnek sunabilirsin.'

    Amk ben inanıyorum dedim mi? Evet ben inanmıyorum. Ama siz inanıyorsunuz. Ben mesela inanmadığım halde kul hakkı yemiyorum. Ama siz inandığınız halde her gün hayvan gibi hırsızlık yapıyorsunuz. Ben inanmadığım halde insan öldürmüyorum. Siz inandığınız halde sırf kendi çıkarınız için bir sürü insanın hayatını karartıyorsunuz.

    Hala diyor ki 'inanmıyorsan bana Kuran'dan örnek gösteremezsin.'

    Bu elemanın verdiği oy bizim geleceğimizi etkiliyor işte.
    Ortadoğu gibi amına koyayım böyle coğrafyanın.
    Bu ve bunlar gibiler katiyen eğitilemezler amk. Olmayan beyni eğitemezsin çünkü.
    1 ...
© 2026 uludağ sözlük