Az ötede ötede ağlayın ak troller ve dev. Bah. dinozor fosilinden vazgeçmek bilmeyen yobaz milliyetçiler.
mansur başgan hukuk adamıdır neyin ne olduğunu hukuksuzluğu görür.
mansur başgan hukuk adamıdır neyin ne olduğunu hukuksuzluğu görür.
O zaman türkiye cumhuriyetine katil devlet diyen nagiş ve büzüklüsü hilal kaplanın da yargılanıp cezalandırılması lazım. Aynı suça aynı ceza; benzer suça benzer ceza adaletin temelidir.
(#45552410).
Başkanlığı hakedecek kadar iyi bir siyasetçi ise rakiplerini devirerek adaylığını millet ittifakı içinde ortaya koyar. Özdağ güzel pas verdi ancak erdoğanı altetmek için yeterli değil.
sokak köpekleri için abb'nin 41 milyon tl harcadığını iyi bir bokmuş gibi övünerek söyleyen adam. bu arada para yetmiyor diyerek ulaşıma iki ayda iki kez zam yaptığını unutmayalım. bu kadar paraya barınak mı yapıyor, yok. var olan barınakları mı iyileştiriyor, yok. mama lobisine parayı dağıtıp ankara'nın ilçelerinde vatandaşa hayatı zehir eden köpekleri besleyip popülasyonlarını arttırıyor. bunları da yine bizim vergilerimizle yapıyor. eşimiz dostumuz bir köpek tarafından parçalansın, parçalanmamak için kaçıyorsa bir arabanın altında kalsın, ölsün, sakat kalsın diye vergi veriyoruz. daha geçen pursaklar'da bir çocuğu kafatasına kadar parçaladılar bu saldırgan köpekler. gencecik bir kız öldü. bir çocuk sakat kaldı. bu olaylar ankara'da da olursa rahatlayacak mısın? bu kadar mı nefret ediyorsun lan bu halktan? dalga mı geçiyorsun bizimle?
bu adam cumhurbaşkanı adayı olursa recep tayyip erdoğan'a oy veririm. o hiç değilse tekrar aday olamayacak. bir sokak köpeği bize saldırdığında oturup izleyecek birini 10 yıl çekemem.
bu adamı savunacaklar, eğer ankara'da yaşıyorlarsa gelip savunsunlar. başka bir ilde yaşayıp "kalpli tweet attı, pkk'yı lanetledi" diye entry girecek mansur trollerini ciddiye almayacağım.