sosyal belediyeciliği ile ses getirmiş ankara belediye başkanıdır. türk milliyetçisidir. akp çocuklarını, kürtçü ucubeleri ve liboşları kudurtur. tam bir halkçıdır. kimseyle polemiğe girmez. iktidarın korktuğu sayılı kişilerden biridir. ideal devlet adamıdır. beypazarlıdır. yaptıklarıyla gönlümüzü çoktan feth etmiştir. gelecekte cumhurbaşkanlığı makamında görmek istediğim tek kişidir. vallahi de billahi de seni başkan yapacağız babayiğit!
Akp’li olmayan her kimin başlığında bu kadar çok trolün cirit attığını görürseniz; bilin ki oy oranı yükselmiş, korku dağları sarmış, ihaleleri indiremeyenlere sıkıntı olmuştur.
Anlaşılan o ki yaptığı sosyal belediyecilikten dolayı oyları daha da yükselen belediye başkanı.
Ne kadar aktroll varsa zırıl zırıl ağlatan, büyük Türk milliyetçisi, Ankara belediye başkanı. Sosyal belediyeciliğin şanını yükselten kişidir. Gökçek'ten sonraki ankara'ya rahat bir nefes aldırmıştır. Dik dur yiğidim, duruşun çakalları korkutuyor..
hani geçen gün, hakkarili bir baba, anıtkabir'i görmek isteyen kızı için kardan anıtkabir yapmıştı ya...
işte o güzel baba ve dünya güzeli kızı, sayın mansur yavaş'ın davetlisi olarak anıtkabir'i ziyaret edecekler, mansur başkan onlara milli mücadeleyi ve atatürk'ü anlatacak... https://galeri.uludagsozluk.com/r/2123258/+
mansur yavaş...
kalpleri kazanan, yüzleri gülümseten adam.
seni sevmeyen, sana destek vermeyen de nasıl bir haindir, nasıl bir ihanet içindedir bilemem.
2023 de aday olursa cumhurbaşkanı olması en muhtemel aday olacaktır. makarnacıların "bir daha belediye başganı seçilemez yeaeaeae" diye zırlamalarının altında da aslında bu yatıyor. onlarda biliyorlar cumhurbaşkanı adayı olursa kazanır ve bir daha belediye ile falan işi olmaz.
bazı ankara görmemiş orul orul o.ç ların yapmaya çalıştığı algı operasyonu aksine 100 kere seçim olsa 100 kere seçilecek insandır. paraları sik sok heykelleri yerine adam gibi projelere harcayan başkandır. çekemeyenin anası melis pardon melih gökçek in dinozorlarıyla oynayabilir.