mesela; bu kuraklık önümüzdeki aylarda da devam edip ciddi susuzluk krızi olur da mansur yavaş su kesintisi yapmadan, ankaralıları susuz, pislik içinde bırakmadan süreci yönetebilme becerisi gösterirse işte o zaman üzerine dizilen methiyeleri hak etmiş demektir.
aksi halde şişirilmiş balondur.
ne yaptı olum herif şu ana kadar, zaten 25 yıldır tıkır tıkır işleyen belediye hizmetlerini devam ettirmekten başka???
yukardaki ii edward nickli arkadaş aslında bir yerde haklı icraat yapmadan bile melih gökçek ten ve daha nicelerinden daha yeterli olabilir yeter ki adam kayırıp saçma sapan yerlere para harcanmasın o çark döner şahıslar değil sistem önemli olmalı.
bu arada adam hiçbir icraat yapmadığı halde diyorsunuz da adam daha ne yapsın mega proje beklentiniz varsa onlar belediyelerin değil hükümetin görevidir adam ankaranın borcunu kapatmakla meşgul ve bunu iyi bir şekilde de yapıyor onun haricinde bildiğim kadarıyla ankara da koyu akp liler dışında herkes bu adamdan memnun