mesela; bu kuraklık önümüzdeki aylarda da devam edip ciddi susuzluk krızi olur da mansur yavaş su kesintisi yapmadan, ankaralıları susuz, pislik içinde bırakmadan süreci yönetebilme becerisi gösterirse işte o zaman üzerine dizilen methiyeleri hak etmiş demektir.
aksi halde şişirilmiş balondur.
ne yaptı olum herif şu ana kadar, zaten 25 yıldır tıkır tıkır işleyen belediye hizmetlerini devam ettirmekten başka???