melih gökçekten sonra insanlr gözlerine inanamıyor tabi ki.
başarılarının devamı dileğiyle, halka hizmet görevini hakkıyla yapan herkesten allah razı olsun.
Sakallı celal isminde bir osmanlı entelektüeli vardır gerçek ismini hatırlamıyorum sanırım 2. Abdülhamitin bahriye nazırının damadıydı biraz deli olarak tanınırdı onun şöyle bir sözü vardı bu memlekete anayasayı getirdik olmadı meşrutiyeti getirdik olmadı cumhuriyeti kurduk gene olmadı artık biraz da ciddidiyeti mi kursak? Mansur yavaşı izleyince bu söz aklıma geldi bu ülkede bir gün ciddidiyetin kurulması için içimde bir parça ümit varsa o da mansur yavaştır umulur ki bir gün güce ulaşırsa güç tarafından yozlaştırılmaz.
Mansur yavaş evet ne yapıyorsun sen !!?? devlet içinde devlet mi kuracan sen ? git çöpünü topla yolunu asfaltla senin ne haddine maske dağıtmak ? Allah razı olsun hükümetimiz dağıtıyor zaten, işgüzarlık yapma.
Sosyal Belediyeciliği çok iyi bir şekilde gerçekleştiriyor. Fakirlere yardım, esnafa destek, Başkent Market aracılığıyla Ankara'daki üreticinin ürettiği ürünleri uygun fiyatla halka ulaştırabilmelerini sağlamak ve daha neler neler. Bunlar büyük işler. Bu uyguladığı belediyecilik sayesinde sadece Ankara'da değil Türkiye'de popülerliği artıyor. Umarım daha uzun yıllar Türkiye'ye hizmet eder.
Her kesimin sevgi ve saygısını kazanmış, dürüst, nitelikli, şeffaf çalışan, ankara büyükşehir belediye başkanı.
Erdem öyle etkileyici bir unsurdur ki, ideolojiniz, partiniz, fikriniz ne olursa olsun, görmezden gelemezsiniz.
Ben burdayım der ve takdirinizi kazanır.
gerçekten iyi bir insan olduğu her halinden belli olan, icraatlarıyla tüm toplumdan takdir toplayan, kendini yetiştirmiş olgun bir insan.
işte bu insan ideolojiler üstü bir noktaya geçip, tüm toplumdan sempati kazanabiliyor.
twitter kapak fotoğrafında aliya izzetbegoviç'in şu sözleri durmaktadır;
"iktidara gelirseniz hal ve hareketlerinize dikkat edin, kibirli olmayın. size ait olmayan şeyleri almayın, güçsüzlere yardım edin, ahlak kurallarına uyun. unutmayın ki her iktidar geçicidir..."