Fatih altaylı nın konuğu olduğu programda fatih altaylı nın sorduğu tehdit mesajları attınız mı? Sorusuna “attığım mesajları tehdit algılamış” cevabı midemi çok bulandırdı.
ankara'ya hayırlı olsun diyebilirim. 80 defa söyledim teşkilata, mehmet özhaseki ankara'ya o l m a z. çok irrite edici bir siyaseti var dedik. sözümüz dinlenmedi. sağlık olsun. mafya babası sahtekar mansur'a ankara'yı hediye ettiler.
Ahahah Ankara’ya hayırlı olsun muş.
Maksimum oyu %30, o da akpye vermeyecek kürtlerin falan oyu dahilken.
Boşuna polianacılık oynayıp umut dağıtmayın, Ankara’nın mıhafazakar seçmeni genellikle anketlerle ve kamuoyuyla fikrini öğrenemeyeceğiniz ev kadınları ve bütün gün çalışan işçi ve emeklilerden oluşur, siz aokak röportajından anketlere kadar bakar ve “bu sefer değişiklik olacak” dersiniz aöa seçim günü o teyzeler ve amcalae gidip ampüle basar akp %55’le rahat kazanır.
Bu tüm ülke genelinde böyle aslında.
istanbul tahminlerime göre ekrem imamoğlunun nasıl kazanamayacağını söylediysem mansur yavaşında bir o kadar seçimi rahat kazanacağını söyleyebilirim.
ne yaparlarsa yapsın 31 mart akşamı ankara büyükşehir belediye başkanı olacak aday.bir insana ne kadar saldırılırsa o kadar yükselir.
ülkemizin kurucu değeri olan atatürkümüze bilinçli olarak adice saldırılar oluyordu.ama bu saldırıların sonucunda ne oldu? biz atatürkü daha çok sevdik saldırdıkça bu sevgi katlanarak büyüdü.
mansur yavaş olayındada bunu görüyorum.kaybedeceklerini anlayınca çirkinleşen bir kitle var.bu troller başlık adı altında o kadar alçak iftiralar atıyorki bu da aslında seçim sonuçlarının bir göstergesi.boşuna kudurmayın troller geliyor mansur yavaş.
yani geçen seferde muharrem ince kazanıyordu böyle miting olmamıştı en kötü ikinci turda geliyordu. ama gene sonuç değişmedi. gene aynı dalga yapılıyor(istanbulda değil belki ama ankarada böyle) seçim olmadan ne olacağı belli olmaz bence her şey ortada.
mustafa tuna olsaydı bence daha güzel bir rekabet olurdu. adam sanki bir şeyler yapmak istiyordu.
mehmet özhasekiye gelecek olursak, ben gökçekten farklı olacağını sanmıyorum.
ha mansur yavaşta 3 seçimdir aday olan belediye başkanlığından başka kurşunu olmayan çok büyük bi referansı da olmayan biri.
mesela burada kendisi yerine alper taşdelen gösterilebilirdi. hem genç.
genede gönlüm bu sefer farklı bir ekibin ankaraya hizmet etmesinden yana.
Bu secim de en cok merak edilen ankarayi kimin kazanacağı. Bir öncekinde kılpayı kaybetmiş olmasi bir ihtimal dedirtiyor. Eğer ankarayi mansur yavaş alırsa bu cumhur ittifakı için büyük bir kayıp ve yara olur. Bizim temennimiz haksızlık olmaması. Ve en hayırlısı neyse onun olmasıdır.
Mansur Yavaş'ın sakin siyaseti ortada iken, akp neden böylesine çıldırdı sorusu beraberinde kafaları aydınlatmıştır. bundan sonra millletin gönlüne giremez akp. Çok tepki aldılar. ilk defa akpli yetkililerin bu kadar abuk subuk seçim konuşmaları yaptığına, haykırmalarına şahit oldum. belediye seçimine değil ölüm kalım savaşına giriyorlar sanki. en büyük hataları da, onca nitelikli insanlar varken, özhaseki gibi birini ankaradan aday göstermeleri oldu. ak partili seçmen bile isyan etti. hala içlerine sindirebilmiş değiller. sindiren özhasekiden dolayı değil akp'nin adayı olduğu için sindirmeye çalışıyor. mansur yavaş öyle değil, gerçekten ülke insanına kendini benimsetti. akp yönetimi halkı galiba fazla küçümsedi. birileri kendilerini fena yanılttı mı ne?
Kendi parti kurucularının ağzıyla söylenmiş söz ile Ankara yı parsel parsel satanlar ile özfedöcüler gidecek.
Yerine ankara yı has ankaralı yönetecek.kudurun.
Ankara'da yaşayan bir kitlenin son umudu. lakin seçildiğinde bile ne olacağı belli değil. hadi inşallah diyoruz ama bence senaryolar çoktan yazıldı okundu oynandı. sadece görmek kaldı.
Adam gibi adamdır.
Az önce trollük olsun diye kendisine soru sordum, cevapladı sağolsun.
Temmuz'da kendisini istemeye gelebileceğimiz kızlar eqlesin. *