yani geçen seferde muharrem ince kazanıyordu böyle miting olmamıştı en kötü ikinci turda geliyordu. ama gene sonuç değişmedi. gene aynı dalga yapılıyor(istanbulda değil belki ama ankarada böyle) seçim olmadan ne olacağı belli olmaz bence her şey ortada.
mustafa tuna olsaydı bence daha güzel bir rekabet olurdu. adam sanki bir şeyler yapmak istiyordu.
mehmet özhasekiye gelecek olursak, ben gökçekten farklı olacağını sanmıyorum.
ha mansur yavaşta 3 seçimdir aday olan belediye başkanlığından başka kurşunu olmayan çok büyük bi referansı da olmayan biri.
mesela burada kendisi yerine alper taşdelen gösterilebilirdi. hem genç.
genede gönlüm bu sefer farklı bir ekibin ankaraya hizmet etmesinden yana.