solcular bu adama MHP kökenli olduğu için soğuk bakıyor ama yine de oy verecekler. ben özünde milliyetçi ama farklılıklara çok da takılmayan bir adam olarak sırf melih gökçek’i bir sebepten görevden alıp yargılamayanlara kendimce ders vermek için bu adama oy vereceğim. ama dürüstçe söylemek gerekirse Ankara için çok düşük bir profil. itici ve çapsız geliyor bana. daha önce de melihten kurtulmak için oy vermiştik kendisine. sonra muhalefet çıkıp iktidara oy atanlara kızıyor. ben de muhalifim ama sadece iktidara değil. aklıma yatmayan her şeye muhalifim. maalesef muhalefet iktidardan çok daha çapsız. bunu da not etmek gerekir. bizi iktidara mecbur kılan muhalefetin at kendisi.
bu adama oy vermekle geçersiz oy kullanmak arasında gidip geliyordum. ama ortada gezen tehdit cümlelerinden artık bıktım. rakibini tehdit ederek, ona hakaret ederek kazanamayacaksın bu sefer.
partisine bakılmaksızın milliyetçisi, dindarı, atatürkçüsü ve solcusu herkes destekleyecektir. mansur yavaş ülkenin birleştirici gücü olacaktır. ankara belediye başkanlığından sonra daha büyük hedefleri olacağına inanıyorum.
Üzerinde büyük oyunlar oynanıyor. saçma sapan videolarla, başkasının konuşmasına yüzü eklenerek sanki kendisi konuşuyormuş gibi insanlara yutturmaya çalışıyorlar,aptal aptal şeyler..
Bir de bunlara inanan cahiller var.. allah aşkına kendinize gelin! Yazık etmeyin!
ankara'da yaşamıyorum ama şu adamı cidden çok seviyorum ve bu adamın başkan olmasını çok istiyorum. karakteri, kişiliği ; ankara bambaşka bir şehir olacak. çok mutlu olurum, seni başkan olarak görürsem...
kendisine iftira atan çocuk istirmarcısı çıkmış. demek ki ayetlerde falan yazıyo rakibinin çocuk istismarcısı olduğu, başka türlü neden ikna olalım ki.
senet olayı da iftiradır, aksini söyleyen yandaş yalaka yobazdır. tabi lan.
Hakkında yapılan çirkin ithamlardan sonra, resmi Ankara ikametli ve 1 2 yıllığına istanbul da yaşayan ben bizzat 31 martta ankara ya gidip oy pusulasında Mansur beye oy kullanacağım. Bu olaydan önce böyle bir niyetim yoktu. Ama madem iş buraya geldi namussuzların yüzü gülmesin diye yapabileceğim tek şey bu oysa o oyu Mansur Yavaş a vermek boynumun borcu olmuştur. Seçimler, 31 mart 1909 da hareket ordusunun gerici namussuzları ezdiği gibi sonuçlanır umarım.
millet aç aç, domates biber patlıcan almak için sıraya giriyor, ülke küçülmeye gitti, ülke ekonomik krizde. insanlar mansur yavaşı, hükümeti cezalandırmak için istiyor.
akpnin karşısına bijon anahtarı koy en az %51 oy alır belediye başkanı olur.