solcular bu adama MHP kökenli olduğu için soğuk bakıyor ama yine de oy verecekler. ben özünde milliyetçi ama farklılıklara çok da takılmayan bir adam olarak sırf melih gökçek’i bir sebepten görevden alıp yargılamayanlara kendimce ders vermek için bu adama oy vereceğim. ama dürüstçe söylemek gerekirse Ankara için çok düşük bir profil. itici ve çapsız geliyor bana. daha önce de melihten kurtulmak için oy vermiştik kendisine. sonra muhalefet çıkıp iktidara oy atanlara kızıyor. ben de muhalifim ama sadece iktidara değil. aklıma yatmayan her şeye muhalifim. maalesef muhalefet iktidardan çok daha çapsız. bunu da not etmek gerekir. bizi iktidara mecbur kılan muhalefetin at kendisi.