yavaş ın ankara bb başkanlığını kazanamaması histen öte bir realitedir.
ülkenin başkentini chp lilere kaptırmazlar.
yavaş olaki %0,1 ihtimal gerçekleşip başkan oldu diyelim. 1-2 yıl sonra erdoğan el çektirebilir veya görevden alabilir kendisini.
ankara bb belediyesini chp a-la-maz, al-dır-maz-lar.
Büyükşehirler, AKP'nin motoru gibidir.
Bir motor olmadan bir araç yürür mü? Bunun için ne olursa olsun akp büyükşehirleri kaybetmek istemez. Zaten bunun işaretini "belediye başkanlarını da Cumhurbaşkanı tayin etsin diye kulağımıza su kaçırıyorlar.
kendisiyle bir kaç defa kartopu oynamışlığımız ve inözü vadisi zindancık tesislerinde halay çekmişliğimiz falan yok ama arkasına aldığı rüzgar nedeniyle ankara büyükşehir belediye başkanlığına seçilme şansı var. becerebilir mi ? tartışılır. ama melih gökçekten iyi olacağına şüphe yok.
Mansur yavaş geçen seçimde Melih gökçek'ten 3-5 bin gibi şaibeli bir sayıda az oy aldı. Net %42. Geçen seçimde hayatımda bir kez o da Mansur yavaş için chp'ye oy verdim. Yine vereceğim. inşallah kazanacak.
AKP-MHP ittifakı Mansur yavaşla patlayacak. iki partinin toplamı gırh yapar. Benden söylemesi.
adama son bir ay içinde gıcık oldum. çok itici ve çirkin bir tip. yani güya adı seçim işte. birileri seçiyor önümüze koyuyor bunu seç diye. hiç hoşuma gitmedi. içime de sinmiyor. büyükşehirde oy kullanmayabilirim bile.
2014'ten sonra ortalıkta hiç görünmemiş ülke için hiçbir bok yapmamış siyasi hiçbir faaliyeti olmamış biri gelmiş belediye başkanı olacam diyor. chp nin başka adayı yok çünkü birde muhalefet bunlar anasını satıyım. koskoca partide bir tane aday çıkmıyor. yazık günah.
Son yerel seçimde Ankara büyükşehir belediyesi'ni kazanmıştır ama elektrik kesintileri, yüksek seçim kurulu'nu basan bakanlar yüzünden iş oldu bittiye getirilip i Melih Gökçek'e mazbata verilmiştir.