hala daha erkenden atladınız diyen yavsaklar için açıklama yapacağım fakat hayatlarında kaç seçim görmüşlerdir,
daha önce oy kullanambilmişler midir?
net hatırladıkları seçim sayısı kaçtır bilemediğim için
çok da üstüne gitmek istemiyorum sadece şunu söylemek istiyorum ki bu adam seçimleri kazandı...
çalınan oyları ile,
sayılmayan oyları ile,
chp okudukça inatla akp yazan orospu çocuğu sandık görevllerine rağmen kazandı bu adam,
bu adamın okunmayan sandıklarından çıkan oylarla kazandı.
melih gökçeğin, efkan alanın, tayyip erdoğanın bir sürü düzenbazlığına rağmen kazandı.
ankarada oylar tekrar sayılacak, yenilen pehlivandan ziyade hakkına sahip çıkan bir yaklaşımdır bu.
şu seçimlerde hile yapılmadı diyebilecek bir tane delikanlı akp li var mı?
yaoılmadı ulan diyebilir misiniz? diyebilenin alnını karışlarım amk. "seçimlere hile karıştırmadık" diyemeden yenilen pehlivan cart curt diyonuz ya, bu adama bok atıyorsunuz ya, ben ona yanıyorum amk.
seçimlerde hile yapanın karısını sikeyim bu arada.
ayrıca bu adama yatırım yapmadan sarıgül'e yatırım yapan, bu adamın reklam işleri ile sarıgül kadar uğraşmayan chp teşkilatına da bir çift sözüm var, sizin de amınıza koyim ben...
tipik chp lidir.
gürsel tekin misali, kendisi de istanbul da 2009 da kendinin kazandığını açıklamıştı...
hala da kendisini belediye başkanı sanıyor mesela?
öyle bir şey buda.
"akp hile yaptı yea" cı tayfa gene hortlamış anlaşılan.
sonuç açık;
melih başkan reis tek başına: chp üstüne cemaat üstüne mhp üstüne bdp koymuş tost yapmıştır.
o rakamlarda yapılan spekülasyon ise fetullah gülenin ayak oyunlarıdır. tıpkı cihan haber ajansının akpartinin %10 luk farkını son ana kadar koymaması gibi.
fetullahcık anlaşılan cemaatine o kadarda hakim değilmiş tıpkı dediğimiz gibi...
ankara büyükşehir belediye başkanı olmayı hak eden dürüst insan. arkadaşlar bakın bu bir parti savaşı değildir. ben anlayamıyorum melih gökçek ulan melih gökçek? nasıl bu adama oy verilir? ulan akp'sini boşver, elini vicdanına koy, bu adamın ankara'ya katkısı nedir? nasıl bu kadar kör olabiliyorsunuz, nasıl melih gökçek'in hala başkan olmasını istiyorsunuz, ulan siz nasıl bu adama oy atıyorsunuz?
hiçbir zaman bir şahsın kime oy verdiğini sorgulamadım ama mesele parti değil melih gökçek. biri izmir'den rahat rahat konuşur, yok sosyalistim sandığa gitmem diye. siz niye gittiniz diye. biri ankara'da çileyi gördüğü halde hala particilik yapıp melih gökçek'e oy verir. lanet olsun başka bir şey denmez size.
ve de şu tatava yapan arkadaşları ben kendi yerime 5 yıllığına Ankara'da yaşamaya davet ediyorum. O zaman o güzel ideolojilerinizi bakalım Melih Gökçek eşliğinde nasıl yaşatacaksınız.
ankara büyükşehir belediye başkanlığı kendisinden hile hurda alınmış başkandır.
mhp'li de chp'li de değilim ama adamın hakkını teslim etmek gerekir. gökçek yine yaptı yapacağını. yazıklar olsun.
mhp den chp ye geçmek nedir o bile kabul edilemediğinden kazanamadığına çok sevindim. bide provokasyon yapmak için sandıkların daha yüzde 20si açılmışken çıkmış ankarayı aldık hayırlı uğurlu olsun diyor. gördük hayrı uğuru. böyle dönek birinin başkan olmasındansa gökçek olsun çok daha iyi.
gökçeke değil efkan alaya yenilmesi muhtemel abb adayıdır. chpli olmadığı çok belli ama. oturup ağlamak yerine sonuna kadar zorluyor, çabalıyor, emek veriyor. gerekirse canını bile verecekmiş gibi bir his oluşturuyor. sadece mansur yavaşa bakıp özeleştirisini vermelidir chp.
ulan birgün, ben ülkücüyüm, diyen birini takdir edeceğim aklıma gelmezdi. helal olsun adama.
feci halde haksızlığa uğradığını düşündüğüm kişi. Tamam sandıkta her partinin görevlileri var. Tamam herkes oyuna sahip çıksın ama bu işte bir yamukluk var. DÜn cnn de sandıkların %94'ü açıldığı zaman oy farkını 2.500'e, yüzdeyi de 0.1'e kadar inmişti. Bunun sebebi de Çankaya'daki oyların sayılmaya başlanmasıydı. Bu arada da spiker çankaya'dan gelcek daha 200 bin oy var dedi. Yenimahalle'de de 100 bin. Yani oylar bu şekilde aktığı anda Yavaş'ın kaydadeğer bir farkla en azından bir süre de olsa öne geçmesi gerekirdi. Ancak öyle olmadı. Sistem 1 saat boyunca sabit kaldı. Sonra Keçiören'de yeniden sayımlar yapılmaya başlandı. Çankaya'ya Yenimahalle'ye ne olduysa adam o ilçelerde ne kadar sandık açıldığından hiç bahsetmemeye başladı bir anda. Sanki hiçbir şey yokmuş gibi davrandı ve oylar bir anda Gökçek lehine artmaya başladı. Pek zeki olmaya gerek yok. Azıcık orta zekalı biri bu işte bir bit yeniği olduğunun farkındadır.
ankara'da chp ve mhp'nin oylarını tek bir adreste toplamasına rağmen vatandaşın, "yavaş gardaşım yavaş" diyerek sandığa gömdüğü eski belediye başkan adayı.
kazanamasa bile gönüllerde taht kurmuş başkan adayıdır.
neredeyse katıldığı her programı izlemeye çalıştım.halkına önem veren sosyal belediyecilik anlayışını savunmaktadır.bir samsunlu olarak ankara'da gönlüm kesinlikle mansur yavaş'dan yanadır.inşallah yapılan hile bir an önce ortaya çıkar ve hak sahibi hakkını alır.