bir baskan adayi bir gecede kac kez got olabilirin cevabi bu adam. resmi sonuclari bekle dedikce ben kazandim banane triplerine girdi, e ne oldu simdi be yavrucum. yazik degil mi o kadar emekleeine. neyse yasattigin kucuk heyecan icin tesekkurler.
Arkadaşlar seçimi Keçiören'de takip ettim, okul okul gezdim ve yanımdaki MHP ve CHP' liler ile eski sonuçlarla yenilerini karşılaştırdım.
Öncelikle şunu söyleyim, mansur yavaş bu seçimde çok iyi bir sonuç almıştır ve AKP çala çala ancak % 0.9 fark atabilmiştir. Gezdiğim incirli, Kanuni, Etlik, Bekir Gökdağ Anadolu Liseleri ile Danışment Çiçekli, Kocatepe ilk öğretim okullarında Mansur Yavaş' ın aldığı sonuçlar AKP' yi yer yer 1.2 ile 2 kat arasında geçmiştir. En kötü sandıkta AKP ancak 10 oy fark atmıştır (sayısı max 10' dur). Sonuçlara bizzat kendim baktım, gözümle gördüm. E bu rakamlar neden önemli? Bu dediğim okullarda CHP geride kalan neredeyse her seçimde resmen hezimete uğramıştır. Hatta yanımdakiler bu sonuçları görünce inanılmaz sevindiler geçmişi bildiklerinden.
Bu bilgilerin ışığında, Ankara genelindeki oy oranı ile benzer sonuçlar veren sandık ve okullarda (6 okul, en az 200 sandık demek) alınan sonucun kesinlikle bu olmaması gerekirdi. Kesinlikle hile yapıldığını, usülsüz bir şekilde AKP' ye oy aktarıldığını düşünüyorum.
sandıkların yüzde 6 sı henüz açılmamışken, oylarda geride olmasına rağmen çıkıp kazandık hayırlı olsun diye basın açıklaması yaparak, seçimlerde şaibe olduğuna ilişkin kasıtlı olarak şüphe yaratan, yaratmaya çalışan haysiyetsiz bu isimle anılır.
Melih'in adamları ellerinde silahlarla Ankara'da cirit atarken oylarını çaldıra çaldıra mücadele etmesine rağmen namertliğe yenik düşmüştür. işte uzay demokrasisi. amına koyim böyle şehrin. amına koyim böyle demokrasinin.
Sarıgül yerine buna yatırım yapılsa, reklam çekilse, oyum sarıgüleee diyen teyZe, oyum mansura dese, muhtemelen kazanacaktı.
Chp yanlış ata oynadı, büyük düşünmek iyidir de sen o kadar büyük müsün. istanbula talip olacak kadar var mısın. Sarıgülden daha sempatik, daha samimi daha sevimlidir üstelik.
Çoğu ankara ilçelerinde akp ezici farkla oyları toplamışken, hikmetinden sual olmaz kıl payı başkanlığı kaçırmış adamdır, dinlensin şimdi, yeniden bekleriz.
Adamcağıza da gazı verip neden erkenden canlı yayına attınız 5kere onu da bilemiyorum, şaibe var havası oluşturmak için, önemli bir adayı komik duruma düşürüp harcama hevesiniz de ibretlik gerçekten.