zorlama olmayan, sırf bu organizasyon için değil eğlenmek için, sanat için yapılmış hissi veren güzel bir şarkıdır. Bu şarkıyla yüksek beklentilere kapılıp hayal kırıklığına uğramak yerine eğlenceli yanına güvenip belki seyirciyi yakalar düşüncesiyle ufak heyecanlar yaşamak daha mantıklı.
gayet eğlenceli ve başarılı bir şarkı. alt yapısı güzel. can bonomo kendisi gibi bir şarkı hazırlamış kısaca. sevimli, inanılmaz tatlı, kıpır kıpır. başarılı olur umuyoruz. en azından sertap erener'den sonra adam gibi bir eurovision şarkımız oldu.
müthiş bir parça olmuş, bonomo'yu buradan tebrik ediyorum. * şuana kadar eurovisiona katıldığımız parçaların içinde en ilginç olanı bana kalırsa. özellikle müziği çok eğlenceli, çok kaliteli olmuş. şarkı ilk başladığında ingilizce sözler hakikaten itici geldi, kulağım türkçe sözleri aradı ama bir 30 sn sonra kalmıyor bu his. harika bir sahne şovuyla iyi bir derece alacağımıza inanıyorum açıkçası.
dididipnot : ama elini, kolunu bir yere koymalı. o bir gerçek.
hareketli, bol ritimli fakat bir şeyler eksik sanki ritimler birbirinden çok kopuk gibi. yani böyle akılda kalacak bağlayıcı bi tınısı yok. çok fazla amatörce yorum yapıyorum şu an ama böyle hissettim işte.
can bonomonun enerjikliğinden kalitesine birkaç kere de karar verebildiğim şarkı. güzel gelmiştir bir rimirimirey kalitesizliğinde değildir haksızlık edilmemeli.
can bonomo'yu seven herkesin şarkıyı beğenmek için kendini kasmasına gerek duyduğu şarkı. kasmayın işte bir meczup gibi olmamış olamamış amk. love me back ne lan? call me back gibi amk?
Tarih bize şunu göstermiştir ki vurucu nakaratı olmayan bir şarkı eurovisionu biraz zor kazanır, işte love me back de güçlü bir nakarata sahip olmadığından işi gayet zordur.
fazlaca kişinin "eurovision ne ki la, amatör şarkı yarışması" diyerekten cool takıldığı bir ortamda, iyi olmuş, kötü olmuş, bok gibi olmuş yorumlarının sayfalarca yer ettiği 2012 eurovision şarkısı. karar verelim artık, önemli mi değil mi? bu arada, olmuş efendim fakat müziğin sesi az geldi sanki bana, biraz daha yüksek olmalı, daha coşturmalı.
bazılarımız şarkının türkçe olmamasına takılan mesajlar atmakta sosyal medyada. evet aslında ben de isterim kendi dilimizde bir şarkıyla katılmak ama 8-10 sene önce alacaktık önlemimizi faturayı şimdi can bonomo'ya kesmek olmaz...
hem de hiç olmaz!
güzel olmuş şarkıdır. tamam birincilik garanti diyemem ama ne bileyim lan benim hoşuma gitti valla. hatta manga'nın şarkısından bile daha dinlenesi olmuş vallahi.
üsküdara giderken adlı şarkıyı andıran şarkımızdır, ama düzenlemeler yaplığında, biraz daha ritim arttılılıp, arkının gelişme bölümünden sonrasını ezgisel sürekli tekrarlardan kurtardı mı, bir de sahne şovu(ki en çok bu adama o konuda güveniyorum) yaptı mı, tamamdır.
kimse kimseyi kandırmasın adamlar rammstein,adele bilmemne ile çıkıyor -ki eminim bizim şarkıdan daha iyi bir şeyle karşımıza çıkacaklar- bu çok yetersiz olmuş daha iyi olabilirdi onuda bonomoluğuna verelim.