love me back

entry412 galeri9
    186.
  1. sanki shantel'den bir şarkı dinliyormuş gibi, ayrıca türk ezgilerine ingilizce söz yazıp özümüze nasıl bağlı kalabiliyoruz merak uyandırmıştır, iyi veya kötü olabilir fakat özgün değildir eurovision standartlarının yanından bile geçemez, ben çok biliyorum.
    1 ...
  2. 187.
  3. iğrenç ötesi bir şarkı. hareketli mareketli değil kardeşim kafa ütülemekten başka bir işe yaramıyor. rezil olduk gitti bu sene de!

    edit: maalesef eksiler bu gerçeği değiştirmez!*
    2 ...
  4. 188.
  5. onu marş kıvamına sokan bando müziği havasından da biraz sıyrılabilseymiş çok daha başarılı olabilirmiş gibi geldi bana.

    buna karşın,

    zengin enstrüman katılımı ile müzikalitesi yüksek, anadolu'nun coşkusunu, binbir çeşit rengini başarıyla yansıtan, dikkatle dinlendiğinde bize ait çok şeyin bulunabileceği folklorik bir eser ortaya çıkarılmış.

    koreografisi titizlikle hazırlanmış iyi bir dans gösterisi eşliğinde büyük beğeni kazanabileceğini düşünüyorum.
    2 ...
  6. 189.
  7. balkan müziği havası barındırıyor. pek pop müzik kültürüm yoktur ama eğlenceli bir şarkıya benziyor. ama şov sırasında sağa sola mal mal eğilmesi olmamış daha düzgün bir şov hazırlanmalı bence.
    0 ...
  8. 190.
  9. alt yapısı başarılı şarkıdır. Sadece. Bence. Öyle.
    1 ...
  10. 191.
  11. şarkıyla ilgili youtube yorumları akşam akşam gülmemi sağlamıştır adamın yahudi olduğunu biliyorlar ya illa onunla ilgili bok atacaklar ''sanki yahudi ezgileri var gibi'' ulan hayatında kaç kere yahudi ezgisi dinlediyse.ayrıcca yahudi ezgisi ne amk.
    4 ...
  12. 192.
  13. Bol bol türk ezgileri taşıyan,inanılmaz eğlenceli eurovision şarkısı.Ufak eklemeler,bazı yerlerde daha sert ve dikkat çekici ritimlerle güzel de bir show ve kareografiyle bence şansımız oldukça fazla.Zaten can bonomonun sempatikliği yeter benim şarkıyı beğenmem için ama can bonomo sevmeyen birçok kişi bile sevebilir bu şarkıyı.Eurovision denen şeye gereğinden fazla anlamlar yüklemeden,bu kadar sorun haline getirmeden sadece eğlenmeye bakalım ve dinleyelim şarkıyı.
    4 ...
  14. 193.
  15. can bonomo'nun o tatlı yaramaz çocuk edasıyla, zıplaya zıplaya söylediği pek eğlenceli, pek cici şarkısı. kendi tarzından ödün vermeyerek helal olsun dedirtmiştir. bence iş yapar. hadi bakalım...
    4 ...
  16. 194.
  17. başarısı birazda canlı performansına ve kareografiye bağlı şarkı. bu kadar hareket edip şarkıyı düzgün söylemesi zor görünüyor. hadise gibi günü kurtaracak meme ve bacak şov olamayacağına göre canlı performans için çok çalışması gerekecek can bonomo'nun.
    3 ...
  18. 195.
  19. daha demin izledim performansını sahnede mika var sandım korktum. ama nakaratında iş yok şarkının. sözleri desen garip. can ın sesi güzel müzik güzel. ama bakalım?

    umarım can yarışmada o deli hareketleri yapmaz ya... eğlendirmiyor beni sadece gözümü yoruyor hareketleri...
    0 ...
  20. 196.
  21. özetle daha iyi şarkıları vardır, daha iyisini de yapabilirdi ama elde olan budur, yapacak bir şeyde yoktur.
    1 ...
  22. 197.
  23. can bonomo'yu normalde keyifle dinleyip sevmeme rağmen şarkısını berbat buldum hiç şansı olduğunu düşünmüyorum ama umarım şans bizden yana olur.
    1 ...
  24. 198.
  25. 199.
  26. muzikicinefes.com sitesine üye olup legal bir şekilde indirilebilen şarkımız. ayrıca karaoke versiyonunu da indirebilirsiniz.
    1 ...
  27. 200.
  28. ilk 5 ve 10 arasında bir yerde yarışmayı tamamlarız diye düşündüğüm 2012 eurovision şarkımız.
    edit: eksileyen cevabını almıştır sanırım.
    1 ...
  29. 201.
  30. serbet çağrıştı
    http://www.uludagsozluk.com/k/rimi-rimi-ley/
    ha birde iki şarkı arasında ki yedi farkı bulun.*
    0 ...
  31. 202.
  32. gayet de olmuş şarkı. kaçıncı olur bilemem ama ritmi yüksek, sözler basit, anlaşılır ve masalımsı. şimdi bunun sahne dekorları falan da güzel olacak büyük ihtimalle. e zaten bonomo da öyle veya böyle insanlara sempatik geliyo hareketleriyle falan. daha ne olsun? ilk beşe gireceği konusunda oldukça ümitliyim ben. yalnız gerek politik sebeplerden gerekse şarkıdan dolayı maalesef kazanan ülkenin kıbrıs rk olacağını düşünüyorum. http://www.youtube.com/watch?v=Wur-66FdjU0
    kadının yaşına da bakınca ikinci bir lena vakası gibi gözüktü bana. ama hissediyorum bu şarkı birinci olacak.
    2 ...
  33. 203.
  34. lise ingilizcesi seviyesindeki sözlerini kafaya takılmadığında, eğlendiren şarkı.
    3 ...
  35. 204.
  36. yarışma gecesi çok iyi oylar alacağımızdan emin olduğum parça. nakaratı oldukça güzel meeaaşallah.
    2 ...
  37. 205.
  38. hadi her şey tamam, türk ezgileri, 23 nisan stili müzik ve ingilizce kırması saçmalığına da tamam da, o aradaki haydeeee nedir?
    bu şarkı bence tam bir hayalkırıklığı.
    herhangi bir duruşu yok yani şarkının,tarzı da yok.
    ne menem olduğu belli değil. vasat, hatta vasatın altında.
    can bonomo"dan beklenmeyecek türde.
    2 ...
  39. 206.
  40. dinledikçe kulağa yerleşecek olan, kulağa yerleştikçe beğenilecek şarkıdır.
    1 ...
  41. 207.
  42. 208.
  43. Ya hani her sene yunanistan'dan vasat hareketli şarkılar gider 10-15 arası gider gelirler ya bana onu anımsatan şarkı.
    1 ...
  44. 209.
  45. dinledikçe kulağa yerleşecek şarkıymış. eurovision gecesi de diğer ülkelere "bakın, dinledikçe yerleşir bu" deyip, üç dört kez çıkartalım söylesin bonomo'muz bence. çok etkiler puanı, şarkının formatı böyle, dinledikçe.
    4 ...
  46. 210.
  47. Dinledikçe kulağa yerleştirecek vakit yok aga.

    Bir kere söyleme hakkın var sahnede. Ne etki bıraktın, o..arkasından gelsin puanlar.

    Ne dicen "belcum" jurisine, "hacı 20 kere bi dinle bak, nasıl sarıyor şarkı" mı?

    Bir kere dinledim, jüri olsam oy vermem.

    Yunaytıd kingdım ö point..
    6 ...
© 2026 uludağ sözlük