fıstık gibi şarkıdır kanatimce. en azından son birkaç seneki şarkılara bakınca müziğindeki kalite gözden kaçmamaktadır. derece alıp alamayacağı konusunda yargıya varmaksa başlı başına saçmalık zaten, bana kalsa can bonomo'nun enerjisi bile yeter tek başına.