Cennetten önceki son durak./ Müzikleri Michael Giacchino tarafından bestelenen ve Hollywood Senfoni Orkestrası tarafından çalınan, televizyon müziklerinde pek yaygın olmayan olaylar, mekânlar ve karakterler gibi konulardan oluşan ve dizinin tekrarlayan temalarını içinde barındıran bir orkestra müziği efsane müzikleri olan film.
bu dizinin sonuna her şey rüyaymış diyenlere kahkaha atarak gülüyorum artık nereleriyle izlemişlerse orasını bilemeyeceğim.
keşke anlamadığı diziyi hiç izlemeselermiş.
biraz zeka lütfen.
--spoiler--
başta işlerin fazla karışık olmasının hoşunuza gittiği ama sonraları sıkabilen dizi. merak ettiğiniz şeylerin %90'ına cevap bulamamışken diziye yeni merak unsurları girmesi bir süre sonra sıkabiliyor. aylar sonra yeniden başladım 2 gün önce sıkıntıdan. dördüncü sezonla girişi yaptık bakalım.
hala son son sezonunu izlemediğim dizi. belki de baştan başlarım. ilk çıktığı zamanlar hevesle izlerdim. çok da güzeldi. ama 3. sezondan sonra bir iniş yaşandı sanki ben de pek sallamamaya başladım. ama gel gör ki bu aralar aklıma düştü acaba nasıl bitti diye. sanırım bu ay eve kapanıp baştan sonra izleyeceğim.
o ne saçma bir finaldi öyle herşey havada kaldı, bi halt anlamadım.
ama yinede ilgi çekici konusu, akıcılığı, sürekli daha sonrasını merak ettirmesiyle izlediğim her anına değerdi. ayrıca karakterlerin her biri çok iyi işlenmiş, hepsini ayrı ayrı çok sevdim ama özellikle jack shephard ve desmond david hume favorilerim.
şirkette uyuklamamıza neden olan efsane diziydi. sabah iş var ama umrunda mı? bir bölüm daha, bir bölüm daha, tamam bu son, ama çok heyecanlı bitti valla bu son diyene kadar sabah oluyordu amk. ibneler de öyle bi bitiriyorlar ki bölümü, bir dahaki bölümü açmadan uyumana imkan yok. öyle bir diziydi işte.
hala daha üstüne konulmamış dizi. ondan daha iyi yapılmıştır prodüksiyon açısından bilemem. ama sürükleyicilik bakımından yapılmadı. umarım yapılır. eskiyi akılda tutarak bir şey beklemek insan doğasına aykırı.
Benim için bütün izlediğim ya da izleyeceğim diziler arasında top 2 den aşağıya asla inmeyecek efsane dizi.. çok özlüyorum bu diziyi son sahneleri hala aklımda çok etkileyiciydi.
Beğenmeyenler defolsun gitsin.. zeka özürlüler sizi.
bir bölümünde nazar boncuğu görüntüsünün olduğu dizi. ayrıca emmy ödül törenini izleyen türk seyirciler lost'un oyuncularına nazar boncuğu hediye etmişlerdir.
--spoiler--
"we have to go back kate" sahnesinde boğazım düğümlenmişti ve çok kötü olmuştum. benim için her zaman yeri ayrı olacak dizidir.
--spoiler--
Kurgusu müthiş ötesi içinde boooolca gizem macera korku barındıran harika bir dizi 6 sezon sonunda final yapmıştır final sahnesi böyle bir dizi için yetersizdi ama hayır rüya değildi.
sonuna rüya diyen net geri zekalıdır.. doğru düzgün izleyin şu diziyi sonra eleştirin.. zekasızlar.
finalini beğenmeyenler ne bekliyordunuz herkesin o uçaktan sağ kurtulmasını mı.. işte o zaman saçma olurdu.. ama tekrar ediyorum her şey rüya değil.. zeki insanlar anlar zaten ama zekasız olanlarını da boşver rüya zannetmeye devam etsin onlar.
efsane ötesi bir dizi yeri asla dolmaz.. 1000 tane dizide izlesem listemde hep 2. sırada olacak.. daha aşağıda olamaz zaten..
ayrıca finalini de çok güzel yapmışlar..
Yıl olmuş 2016, hala lost konuşuluyor amonyum sitrat. Yıllarımızı skipatmış dizidir. Peçete gibi kullanılıp atılmışlık duygusu yaşadım yıllarca. Psikolojik tedavi gördüm olm o derece.