acayip saçmalamış dizidir yok ada yer değiştiriyor yok herkes ölüymüşte falanda fişmanda 4. sezonu tamamlamadan bıraktım sözlük mantara bağladı buda.*
hoş ben kimimki eleştiriyorum.
Yönetmenliğini Jack Bender ve Stephen Williams'ın yaptığı Amerikan Drama dizidir. Son iki sezonu oldukça saçma olan dizi bir adaya düşen uçakta sağ kalan insanları konu alıyor.
Diziyi bitirdikten yıllar sonra bu doktor düştü gökten ameliyat olucam diyen benjaminin niye bi hastaneye gidip ameliyat olmadığını merak ettiğim dizi.Cünkü adadan ayrılabiliyorlardı.Yıllar sonra nerden aklıma geldiyse rüyamda mı gördüm nedir.
hele şu introsunu dinleyince gözünüzden ufak ufak damlacıklar serpilir. son 2 sezonunun amına koyayım efsane dizidir bu efsane! keşke ben de bu lost adası gibi bir yer bulsam kendime diye içimden geçirip dururdum her bölümü izlediğimde. 2 kez izledim. hala kesmedi, hala kesmiyor.
bir de adada yağmur yağarken insana ister istemez bir huzur geliyor. ilk başladığım dizi, ilk aşkımdır bu. ingilizcede bu dizi sayesinde temel yaptım. şuan ingiliz dili ve edebiyatında okuyorsam bu dizinin hakkı vardır.
Salyalar akıtarak izleyip bitirenlerin bazılarınca şuan yeni başlayanların eziklendiği dizi.
Sanki bu dizi sadece yayınlandığı zamanda izlenip bitirilmeliymiş, mesela 2015de asla başlanamayacak bir diziymiş gibi davranan gerzekler var. Evet ciddi ciddi var bunlar.
- Losta mı başlasam?
- halen izlemedin mi?
- yok izlemedim. Başlıyim izliyim diyorum işte.
- bu zamanda lost mu izlenir?
- hangi zamanda izlenir peki yavşak?
Abiciğimle izlediğimiz soluğu alamayıp bölümleri arka arkaya izleyip sonra bilmem kaç ay yeni sezonun başlamasını beklediğimiz diZiydi. Sonunu her ne kadar çoğu insan beğenmediyse de en azından her şey Jack ' in rüyası falan çıkmadı diye dua ettiğim efsane dizidir. Izlemeyenlere izlettirin.
ilk 2 birazda 3.sezonu dünyanın tüm dizi tarihinde ki en mükemmel dizidir. sonraki sezonlarda yine ara ara coşturmuştur. breaking bad got falan yanında halt etmiştir. hepinize gelsin:
yu oooool evribadi.
(drama olarak) bugüne kadar yapılmış en iyi dizi olduğunu hemen herkesin kabul ettiği dizi. kafasında soru işareti olanlar DVD setini alırlarsa sanırım büyük oranda soru işareti kalmayacaktır.
fringe ve breaking bad ile birlikte neredeyse 24 saat aralıksız bir şekilde izlediğim üçüncü dizi olarak hayatımda tarihe geçmiştir. tıpkı bahsi geçen dizide olduğu gibi diğer saydığım dizilerde de ortak bir yön vardı. o da şuydu ki; dizi karakterleri sanki sizin ailenizden biriymiş ya da çok yakınınızmış gibi düşünüp izliyordunuz. tabii bitince ayrılması da kolay olmadı, tıpkı hepsinde olduğu gibi. "şimdi ne yapacağım ben" düşüncesi bu dizilerin izleyicileri için önemli bir soru olarak tarihteki tozlu düşüncelerde yerini almıştır.
Öncelikle devamlı karşıma çıkan ama bir türlü başlayamadığım diziydi. Bu yaz dizi boşluğu nedeniyle set olarak malum ortamlardan indirip Televizyon'da günde üç bölüm olarak izledim. Öncelikle bu sene başta Breaking Bad ve How I Met Your Mother gibi dizileri'de yine çok hızlı izleyerek bitirmiştim, ama Lost gerçekten Breaking Bad'den sonra izlediğim en iyi dizi olarak hafızamda kalacak. Gerçekten bu kadar gizem olay örgüsü ancak bu kadar güzel anlatılabilinirdi.
Ayrıca Final ile ilgili olarak evet dizi 6.sezon'da diğer sezonlara göre altta kaldığını söyleyebiliriz. Fakat dikkatli ve her bölüm sonrasında internetten araştırma yaptığım içi ben Finali anladım. Yine dizi sonunda özel bir bölüm var, burada şu meşhur kutup ayıları ve walt'ta ilgili olarak ada'nın yeni koruyucusu Hugo ve yardımcısı Ben, Walt'ı almaya gidiyorlardı. Orada kutup ayıları ile ilgili gerçek açıklanıyor.
eğlenmek için değil yaşamak anlamak için izlenmesi gereken dizidir. Sınav zamanı ardı ardına izlediğim bölümler yüzünden sınıfta kalmama sebep olmuştur. bana göre Breaking bad ile beraber dünyanın en iyi dizisidir
efsane dizidir.
kelimeler yetersiz kalır.. oturarak, yatarak, ayakta alkışlanacak dizidir.
şimdi yeni bitirdim hala etkisindeyim.. finali çok güzel bağlamışlar, baya bir duygulandım.
ayrıca bu diziyi kötüleyenlerin zekası eksik kalmıştır, zeka dizisidir, herkes anlamaz.
özleyeceğim seni lost.