Son zamanların en kaliteli dizilerinden biridir bence. Dizide işte bir adaya düşen uçaktan kurtulanların hikayesi anlatılmaktadır. Ama adada garip olaylar döner; dumandan bir canavar vardır, üstünde dharma yazan sığınaklar vardır, adada kutup ayıları yaşamaktadır vs. Dizi 5 sezon muhteşem ilerlemiş ama 6cı yani final sezonunda içine edilmiştir. (bkz: lost çok bozdu)
deli gibi özlenen dizidir. şimdi bakıyorum da lost kadar kaliteli bir dizi daha çıkmamış son zamanlarda. bizim türk milleti cennet mahallesi izlerken biz lost izliyorduk hey gidi günler.
arkadaş finali kötü filan değildir. soruların %90'ı harika kurgu ile son ve bir önceki sezon cevaplanmıştır. %10'luk kısım biraz gizem biraz daha konuşulma için sır bırakılmıştır.
en büyük soruyu da aslında flocke sawyer ile yaptığı şu diyalog sonrası cevaplamıştır :
fl: what if i told you, i was the person who can answer the most important question in the world ?
6 sezonununda her bölümünü izleyip hiç bi bölümünü kaçırmadığım her bölümünü ezberlediğim dizidir. vay be, ne diziydi ama! kötü bitmesine rağmen yine de candır gönüllerde taht kurdu. efsanelerin arasına girmeyi başardı sonunda.
devam etse izlerdim, ama etmiyor diyede üzülecek değilim.
güzel diziydi yaladık yuttuk. şu an breaking bad i takip ediyorum.
(bkz: breaking bad)
Shameless de kaliteli
(bkz: shameless)
bir ucak kazasi sonrasi issiz bir adaya duserek kurtulabilen 48 kisinin yasadigi olaylar serisi. sawyer ve jack karakterleri yakisikliliklariyla kizlarin diziyi izleme nedenleri haline gelmislerdir. **.
bu diziyi izlemeyi bıraktığımda shaggy'e benzeyen asi abi kendini dağlara bayırlara vurmuş bi yer arıyordu. yani aşağı yukarı ilk sezonun ortaları ya da sonları?
o dönemler şu cümleyle tüm lost muhabbetini özetlerdim; ''abi kate çok taş hatun yaa, ama sawyer da yakışıklı piç''. herkes katılırdı ''evet abi yaa'' diye.
şimdi de;
''amk lost çok bozdu, sonu çok kötüydü'' diyorum. yine herkes ''evet abi yaa'' diyor. zerre fikrim yok sonunun nasıl olduğuna dair.
dünya üzerinde hakkında bu kadar kesin, net cümleler kurulabilecek başka bir dizi var mıdır acaba?
ha bi, arada black smoke muhabbetini kaçırmışım. onda da sevimlilik yapıp; ''o ne öyle yaa feridun düzağaç şarkısı gibi, kara duman çıktı raydan... eheh'' diyorum, muhabbet kaynıyor zaten.
diziyi izlememe sebebim de ''aman herkes izliyor bu diziyi. ben gidip kendime dünya üzerinde 3 kişinin izlediği bi dizi bulucam ve entel olucam'' değil haa. tamamen internetten dizi izleyememe üşengeçliği.
ölümle yaşam arasında bir yerlerde kalan ancak nerede kaldıkları bilmeden bilmem kaç sene geçiren bir grup insan. güzel başlayan ama güzel devam edemeyen kaderi kötü dizi.
5-10 sene sonra tekrar izleyebileceğimi düşünerek orjinal dvdlerini alıp sakladığım dizidir. çoluk çocuk izleriz belki kim bilir. insanı içine çeken bir yapım, öyle ki özellikle ilk 2 sezonu izlerken adanın içindeymiş gibi hissediyorsunuz. sağlam bir oyunu yapılamadı ya ona yanarm.
daha yeni bitirdiğim dizi. kaç hafta sürdü,tam emin değilim. izlediğim süre içinde hakkında hiç bir şeye bakmadım. kim kimdir, nedir hiç bilmiyorum . şu an bitti.artık bakabilirim.
sezonlarını seyir zevki açısından sıralarsak, büyükten küçüğe 1-4-2-3-5-6 sonucunu elde edebiliriz.
ama özellikle ilk sezonlarda ağzımın açık kaldığı çok oldu. adamlar yapmış.
ama lost çok bozdu sözü de son iki sezon için oldukça geçerli. dikkat edin. ya da 4. sezonu bitince bırakın derim ben. tadında kalsın.
ek 1: bitireli kaç gün oldu ve eksikliğini hissediyorum. üstüne de yabancı dizi izleyesim yok !
abd' de en fazla izleyici sayısını 2. sezonun 1 .bölümü olan "Man of Science, Man of Faith" ile yakalamıştır. 23,47 milyon kişi tarafından izlenmiştir.
ben çok geç başladım, bir kaç haftada bitidim, bitireli 12 gün oldu, her ne kadar 5 ve özellikle 6 . sezonda çok bozsa da çoookk özlüyorum amk.
bugün de twitter'da tt oldu kendisi oceanic 815 ile birlikte...