lost

entry4257 galeri123
    3537.
  1. 6 sezon boyunca arkadaşlarımın bana 'olm sen ne anlarsın bu diziden' dedikleri, beni küçük, hor gördükleri dizidir. halbûki final bölümü ile o arkadaşlarımın bile g.t olduğu 'lan mal gibi izlemişiz' dedirten dizi. * * *
    1 ...
  2. 3538.
  3. wow'da Sholozar Basin bölgesinde Bittertide gölü yakınlarında bulunan bir adada bir hatch vardır. üzerinde 5 9 16 17 24 43 yazmaktadır.

    http://2.bp.blogspot.com/.../s1600-h/WoW-LOST-Ref.gif
    1 ...
  4. 3539.
  5. her bölümün sonunda way anasını dediğim ender dizilerden bitanesi...finali çok havada kaldı ama son sezonlara doğru işin böyle olacağı belliydi çok uçurdular diziyi falan ama karakterler gayet sağlamdı yine olsa yine izlerim ...
    0 ...
  6. 3540.
  7. 3541.
  8. yapımcıların önünde iki seçenek vardır,
    birincisi geride kalan o kadar sorular varken 3 degil bir 6 sezon daha diziyi uzatabilirlerdi.
    ikincisi ise artık kazandıkları milyonlarca doları yemeye başlayacaklardı.
    ve ikiyi seçmişlerdir zaten senaryo okadar çok komplike hala gelmiştir ki nasıl biterse bitsin tatmin etmiyecektir. zaten bu karmaşık hali milyonları çekmiştir.

    ilk sezonu hatırladım 3 günde izlemiştim hepsini.
    1 ...
  9. 3542.
  10. yeşil vadisi olan dizi.

    !/video/video.php?v=118372764870768&ref=mf

    dur lan. bu, her şeyi daha çok açıklıyor sanırım.*
    3 ...
  11. 3543.
  12. 6 sezon sonunda o kadar karmaşık şey oldu. tek verdikleri cevap 1.sezondaki mağarada buldukları bir kadın bir erkek cesedinin kime ait olduğu.

    yazıklar olsun size lost yapımcıları senarist ve yönetmenleri. hepinize yazıklar olsun. asra damgasını vuran dizi böyle mi biter?
    1 ...
  13. 3544.
  14. 3545.
  15. 3546.
  16. beklenilenden çok daha duygusal bir finali yapılmış olan dizidir. 6 sezon boyunca bir sürü soru sordurup, en önemlilerine (neredeyse hiçbirine) cevap vermeden diziyi bitirmişlerdi(r. herhalde çok kimse, çoğu lost fanatiği bu sebeple hayal kırıklığına uğramıştır.
    hangi sorulara cevap vermediklerini söylememe gerek yok herhalde. daha önceden yazılmıştır çoğu. finalinde sadece kate'in kimin kucağına gideceği sorunsalı bir çözüme kavuştu. onun dışında pek bir şey yoktu. herşeye rağmen, çok boktan bir finale rağmen yapımcılara ve emeği geçenlere teşekkür etmek lazım 6 sezonluk efsane için. herhalde bu saatten sonra ezelden başka dizi bulamayacağız aynı sürükleyicilikte.
    1 ...
  17. 3547.
  18. 3548.
  19. sonu nasıl kötü bittiyse, diğer bölümlerinde ( bazıları hariç ) o kadar iyi olduğu tüm zamanların en büyük tv fenomeni dizi...

    kült yapım olarak tarihteki yerini alacaktır. uzun süre bu kadar etkili bir birinci ve ikinci sezon çekilemyecektir... özletecektir...
    0 ...
  20. 3549.
  21. tek bir bölümünü bile izlemeden lost manyağı arkadaşın evinde kaldığım gece amerika ile aynı anda finalini izlediğim dizidir.

    saat 7 sularıydı galiba bölüm bittiğinde şöyle bir dialog geçmişti*
    gosen: noldu şimdi ben anlamadım 6 sezon boşa mıydı lan??
    arkadaş: git yat uyu sen yorma kafanı
    1 ...
  22. 3550.
  23. sıpoylır şeysi

    kötü mötü. finalde sevenleR yeniden biRaraya geldi ya. bundan mutLu, bundan güzel son mu olur arkadaş. turkish tadında. zati son bölümü konferans formatında yapmalıydılar ki tüm sorulara cevap bulalım. kaldı ki 6. sezon boyunca zibilyon tane cevap verdi elemanlar. tüm cevapları son bölüme toplıyacaklarını sanmamızdır yanılgı. misal ben pek bi duygulandım shannon'u yeniden görünce falan. öyle işte.
    3 ...
  24. 3551.
  25. her ne kadar finali berbat olsa da televizyon tarihinin gelmiş geçmiş en güzel dizisi.
    0 ...
  26. 3552.
  27. arkadaş keşke rüya çıksaydı sonunda ama böyle bitmeseydi bu güzel dizi.
    0 ...
  28. 3553.
  29. 6 sezonluk lost'u son bölümünde miles özetledi bana; "i don't believe in a lot of things, but i do believe in duct tape."
    2 ...
  30. 3554.
  31. meğer adanın tıpası varmış. bütün sır bu tıpada saklıymış. nasıl oldu da düşünemedik (!)

    (bkz: parçanın anafikri)
    1 ...
  32. 3555.
  33. hugo: aşağıda ne olmuş düüt?
    jack: dünyanın çivisi çıkmış aq.

    dialoğuyla yarım yarım yaran dizidir. *
    5 ...
  34. 3556.
  35. hiçbir soruya cevap vermeyip bitiren fakat bu dizi için ömrünü veren duygusal insanları ağlatan finale sahip dizidir. 5/10.
    1 ...
  36. 3557.
  37. aga bak sayıların candidates olduğunu söylediniz anladık da, burada asıl merak edilen şey sayıların ne manaya geldiği değil nasıl olup da hugo nun bu sayılara oynadığı, bu sayıların nasıl büyük ikramiye olduğu falandı. siyasi parti liderleri gibi kıvırmasanız, nolurdu?
    2 ...
  38. 3558.
  39. er ya da geç, bir şekilde devam edecek ya da yeniden çekilecek dizidir.

    ellerinizde sınırsız boyutlanmış ve her türlü kurguyu içine rahatlıkla sindirebilecek bir senaryo olsaydı, ne yapardınız?
    1 ...
  40. 3559.
  41. 3560.
  42. 3561.
  43. http://www.dizimizi.com/h...i-sorulari-cevapladi.html

    6. sezonla ilgili kritk soruları cevaplamıştır senarist. sadece jacob-mib hikayesini izleyiciye bırakmayı tercih etmiştir.
    1 ...
© 2026 uludağ sözlük