6 sezon boyunca arkadaşlarımın bana 'olm sen ne anlarsın bu diziden' dedikleri, beni küçük, hor gördükleri dizidir. halbûki final bölümü ile o arkadaşlarımın bile g.t olduğu 'lan mal gibi izlemişiz' dedirten dizi. ***
her bölümün sonunda way anasını dediğim ender dizilerden bitanesi...finali çok havada kaldı ama son sezonlara doğru işin böyle olacağı belliydi çok uçurdular diziyi falan ama karakterler gayet sağlamdı yine olsa yine izlerim ...
yapımcıların önünde iki seçenek vardır,
birincisi geride kalan o kadar sorular varken 3 degil bir 6 sezon daha diziyi uzatabilirlerdi.
ikincisi ise artık kazandıkları milyonlarca doları yemeye başlayacaklardı.
ve ikiyi seçmişlerdir zaten senaryo okadar çok komplike hala gelmiştir ki nasıl biterse bitsin tatmin etmiyecektir. zaten bu karmaşık hali milyonları çekmiştir.
beklenilenden çok daha duygusal bir finali yapılmış olan dizidir. 6 sezon boyunca bir sürü soru sordurup, en önemlilerine (neredeyse hiçbirine) cevap vermeden diziyi bitirmişlerdi(r. herhalde çok kimse, çoğu lost fanatiği bu sebeple hayal kırıklığına uğramıştır.
hangi sorulara cevap vermediklerini söylememe gerek yok herhalde. daha önceden yazılmıştır çoğu. finalinde sadece kate'in kimin kucağına gideceği sorunsalı bir çözüme kavuştu. onun dışında pek bir şey yoktu. herşeye rağmen, çok boktan bir finale rağmen yapımcılara ve emeği geçenlere teşekkür etmek lazım 6 sezonluk efsane için. herhalde bu saatten sonra ezelden başka dizi bulamayacağız aynı sürükleyicilikte.
tek bir bölümünü bile izlemeden lost manyağı arkadaşın evinde kaldığım gece amerika ile aynı anda finalini izlediğim dizidir.
saat 7 sularıydı galiba bölüm bittiğinde şöyle bir dialog geçmişti*
gosen: noldu şimdi ben anlamadım 6 sezon boşa mıydı lan??
arkadaş: git yat uyu sen yorma kafanı
kötü mötü. finalde sevenleR yeniden biRaraya geldi ya. bundan mutLu, bundan güzel son mu olur arkadaş. turkish tadında. zati son bölümü konferans formatında yapmalıydılar ki tüm sorulara cevap bulalım. kaldı ki 6. sezon boyunca zibilyon tane cevap verdi elemanlar. tüm cevapları son bölüme toplıyacaklarını sanmamızdır yanılgı. misal ben pek bi duygulandım shannon'u yeniden görünce falan. öyle işte.
aga bak sayıların candidates olduğunu söylediniz anladık da, burada asıl merak edilen şey sayıların ne manaya geldiği değil nasıl olup da hugo nun bu sayılara oynadığı, bu sayıların nasıl büyük ikramiye olduğu falandı. siyasi parti liderleri gibi kıvırmasanız, nolurdu?