londra

entry342 galeri161
    342.
  1. 341.
  2. 340.
  3. 339.
  4. 338.
  5. 337.
  6. 336.
  7. 335.
  8. 334.
  9. 333.
  10. 332.
  11. göçmenlerin bok ettiği şehir.
    0 ...
  12. 331.
  13. 330.
  14. büyük britanya hareketinin lideri tommy, fetövari paralel yapılanmalar ve sığınmacılardan yakınanlara güzel haberler verdi.
    https://www.youtube.com/watch?v=Rpjy0ADWsJM
    yakında londra'dan deport edilecekler. parklarda genç kızları videoya alıp internette paylaşan, çocuklara uyuşturucu verip istismara yeltenen afganı da, pakisi de doğduğu topraklara geri yollanacak. lol. hatta üzerine 20 bin liraya iddiasına bile girerim. ingiliz basınını yakından takip ediyorum. brexit ve ukip lideri politik doğrucu nigel farage (sadece piyasaların yapacağı kar maksimizasyonunu önemsiyor ) bile bi yıl önce mass deportation'a karşı çıkarken, şimdi ülkenin en ünlü borsa kanallarında toplu sınır dışı etme politikasının ülkeye her yıl yüz milyarlarca sterlin tasarruf yaptıracağını savunuyor. ki ilgili meblağ, bu rakamı da aşıyor olabilir. somali'den, afganistan'dan kaçan sabık tipleri bile 5 yıldızlı otellerde tutuyorlar. sosyalist işçi partisi ve starmer hükümeti sağ olsun.
    1 ...
  15. 329.
  16. nufusun yarısından fazlası göçmen olmuş şehir.

    tüm şehirde ingiliz oranı 48% olmuş.

    bu gidişle hintliler şehri ele geçirir.
    0 ...
  17. 328.
  18. copluk.

    https://x.com/ZAMajans/status/1896125758671819089
    0 ...
  19. 327.
  20. olay soyle gidiyor:

    yozgat-saf ve temiz koylu kızı
    istanbul-gozu acılmaya baslamıs sehir kızı
    paris- femme fatale ve guclu kadın
    londra-punk kadın, alayına isyan

    :)
    0 ...
  21. 326.
  22. Ne var bu Londra'da anlamadım. Dünya burdan yönetiliyor diyorlar galiba chatham housedan dolayı...
    0 ...
  23. 325.
  24. enuygun fuırsat biletleri ile gitmesi gayet ucuz olan şehir.
    0 ...
  25. 324.
  26. hukukun olmadigi yer..
    hirsizlik cok fazla ve suc degil
    alacagini tahsil etmek mumkun degil
    her yerde ceteler
    0 ...
  27. 323.
  28. çekici midir değil midir orasını bilemem ama en azından enflasyon düşüktür, ifade özgürlüğü ve hukuk vardır. beğenmeyen siktir olup gitsin.
    0 ...
  29. 322.
  30. ingilterenin başkenti değil miydi ?
    0 ...
  31. 321.
  32. 320.
  33. dünyada sömürgeciliğin emperyalizmin başladığı şehir.
    0 ...
  34. 319.
  35. 1966 yılı londrasında geçen meşhur " blow up "
    filmi .

    https://ok.ru/video/2074467895909

    filmin çekildiği mekanlar .

    https://movie-locations.com/movies/b/Blowup.php

    1970 londrasını görmek için . " goodby gemini "
    filmi .

    https://ok.ru/video/2355615828686

    " swinging london " zamanı ...
    0 ...
  36. 318.
© 2026 uludağ sözlük