ülkemizde bir zamanlar yasaklanmış olan dil için, bazı arkadaşlar "dil değildir" gibisinden bilgisiz ve cahilce söylemlerde bulunmuşlardır. kendi anadilinin dil kurumu Ermenilerce kurulmuş olan bir millete mensup insanların böyle faşist söylemlerde bulunması da ayrı bir ironi.
Ajitasyon yapanlar hariç Kürtlerin bile sikinde olmayan dil. Bir ara onlarca Kürtçe kursu açıldı, giden olmadığı için kapattılar. Umursayan olsa en azından çoluğunu çocuğunu gönderirdi onu bile yapmadılar.
antik kafalı embesil, senin çocuğun türkçeyi özel kurstan mı öğreniyor da kürdün çocuğu özel kurstan öğrensin, bu ülkeyi kürdler ve türkler beraber kurmadılar mı, lozanda kürtler azınlık değil asil unsurdur denmemiş mi, bu ülkede resmi ücretsiz okullarda okutulmalıdır ülkenin asil bir unsuru olan, asil bir milleti kürdlerin dili kürdçe!
Hint Avrupa Dil Ailesinden bir dildir. Her dil gibi saygıyı hak etmektedir. Bir dilin ölmesi insanlığa ait bir parçanın ölmesi demektir. Bu yüzden var olan bütün dillere özen gösterilmelidir.
Tam olarak hangi kısmına gülüyorduk? Ve Komik olmadığınız halde bu ısrarınız niye? Zorlamayın kardeşim. Komik olan söyledikleriniz değil, siz oluyorsunuz. Gülünçsünüz.