angut olmayan yazar.
valla malzeme veren adamla her zaman uğraşmak istemişimdir. kukla için de duygularımı bastıramıyorum kimse kusura bakmasın.
günde 12bin oy verip de açıklamasını 15 satırla izah etmiş falan. seri artı oy veren melek benim deseydi daha iyi kurtarırdı götü.
bazı ibnelerin hakaretine uğrayan yazar. adam diyor; kukla sen harbi ne mal bi adamsın, boş vaktini sikeyim senin, günde 12 000 küsür oylama mı yapılır lan diyor ve kuklacım kusura bakma ama seni fazla kurcalamışlar, beyin amcıklaması geçirmişin galba deyip tahrik ediyor.
buradan bu meme lalelerine sesleniyorum,
aga ben sığır mıyım lan? aga ben malmıyım amk? benim hiç mi işim gücüm yok lan?
bu boş işlerle mi uğraşcam. siz öyle eliniz sikinizde entryi okuyacaksınız, okuduğunuz yazılara yarıla yarıla güleceksiniz, olmadı hislencek, olmadı bilgi edinceksiniz, fakat elinizi kaldırıpta o mausa bi kerecik tıklamıcaksınız, o yazarın hakkını vermiyeceksiniz, o yazarın havaya suya yazdırdığını hissettirecek ve bu sözlükten küsüp gitmesini sağlayacaksınız sonra da ben 12 bin küsür oylama yapacam he? vay anasını!!
lan ben gerizekalı mıyım lan?
siz oylama yapılmıyo, uludağ sözlük de oylama yok diye cırlayacaksınız, her entry girdiğinizde ben butonunuzla sevişceksiniz, lan bunun neresini beğenmediler diye küfür edeceksiniz, ironiden anlamayan nesle aşina değiliz diye editler ekleyeceksiniz, sonra ben 12 000 küsür oylama yapacam he. sol framede gördüğüm her başlığı sonuna kadar oylayacam he?
lan ben saf mıyım lan?
ben de herkes gibi '' aha bu kankam, aha bu da yarram '' diye oylama yapamaz mıyım? ben de herkes gibi sadece popüler olan yazarları oylayamaz mıyım? hiç tanınmamış, hiç siklenmemiş yazarları umursayamaz mıyım? lan ben deli miyim lan? benim sizden neyim eksik?
hülasa,
bu 12 722 sayısıda avrasya maratonuna katıldığım sayıdır. yaka numaramdır benim. ( köprüyü geçmeden pes ettim zate, rakamlar ağır geldi diye çok yorulup bıraktım yarışı )
her neyse amk taktik basit, istediğiniz sayıyla dün en çok oylama yapanlar listesine girebilirsiniz. buyrun size kıyak;
önce bir derdim var butonuna ^^ moderasyon hepiniz topsunuz olum^^ deyip girmek istediğiniz numarayı yazın ( ben avrasya numarasını tercih ettim 12 722 yazdım ) SONUNAda muhahaha diye yarılma efekti koyun, şifre orda gizli unutmayın. sonra tam 8 kez ( bak 7 ve ya 9 değil ) tam 8 kez işlemi kapatıp açın, kapatıp açın ertesi gün direk dün çok oylama yapanlar listesindesiniz . bu kadar basit amk. sözlüğün mükemmel bi açığı bu.
( iş bu yazıyı yazmadan önce lise okul numaramı yazıp yolladım mesala )
her neyse arkadaşlar herkese neşeli günler dilerim.
bir günde 12.722 oylama yaparak(!) oylama listelerinin müdavimlerini bile şaşkına çevirmiştir. bir günde o kadar entry okumasına imkan ve ihtimal olmadığına göre var bir üç kağıt, ama nedir?
bayağı oylama yapan yazar helal olsun yani:
(bkz: kukla/#15396523)
iyi yanı seovi olmaması gibi dursa da oylama yavşaklığına üründü.
daha önce dedim madem okuduğunu oyladığını söylüyorsun neden oylamıyorsun diye şimdi oylama yaptığını göstermek adına böyle şeyler yapıyor.
azıcık bilinçli olun da adamın ne yaptığını bilin:
(bkz: kukla/#15396523)
kukla gammaz olsa daha da iyi sonuçlar elde edilir mi bilinmez.
durmak yok osbire devam hacuu.
öğlen sevişmesi paydosundan şimdi çıkmış olan yazar. baktımda hakkımda doğum günü sevişgeni diyenler falan olmuş. mıncırmalı mesajlar falan atılmış. allah sizi seviştirsin bugün doğum günüm değil arkadaşlar. olsa zate ev de sevişirdim, iş yerinde niye sevişeyim amk. amelemiyim ben. her neyse yine de herkeşe teşekkür eder, seksi günler dilerim.