(#15563417) insanı oturduğu yerden çocukluğuna götürerek iştahını açan yazar. yazıyı okuyunca ağzımın suyu şelale oldu da şimdi nerden bulucam ben bunu, akşama daha çok var bee.
ne yazık ki kendini artık iyice boş beleş yazılara vermiş yazar.
şimdi sorsan "aslında o yazıları yazarken amacım tırıydı vırıydı" falan diyecektir ama ne olursa olsun artık entryler paçalardan akmaktadır. kendisi bile belki inanmayacaktır ama üzülüyorum. böyle duruma gelen her yazar için üzülüyorum. saçmalamak tamam, geyiğin dibine vurmak, tamam, küfürlü entry girmek ona da tamam kardeşim bak ona da tamam. ama yok "pipim artık kalkmıyor" , yok "okşuyorum ama baş vermiyor", yok "kızın vajinasına egzost borusu girmiş" zart zurt ona tamam değil işte.
"sana ne lan düdük! kendimi beğendirmek için mi yazıyorum lan ben zaten!" diyen bir ton yazardan biri bile olabilir bize cevaben. e zaten ben de beğenmediğimi belirtiyorum olay bu.
küçük bir travma yaşamış yavrucek. kuşunu balıkları yemiş. sonra balıklar ölmüş, kuş yoğun bakımdaymış.
çok geçmiş olsun. hep amerikanın işi bunlar, üzülme tosba. *
ulan ne mallar var ya, adam msn de diyo, fener her türlü cimboma kitleyecek diyo, görürsün 2012 şampiyonu fener olacak diyo. kafaya bak amk. donuna iddaya var mısın diyom yokum diyo. hem korkak, hem salak.
işte bu yazarla aynı sözlükte yazıyoz aga. onun açtığı başlığa entry girip, onun yazılarını okuyoz, yeri geliyo aynı moderatöre sövüyoz. oy bile veriyoz amk. salak yemin ediyorum gerizekalı bu çocuk. fener kim la? lan fener kim?
adamla uğraşma niyetinde değilim de bir arkadaş seri bir şekilde oylanmış, benim de aynı başlığımdaki entri seri oylanmış:
dün en çok oy verenlere baktığımda:
1.
kukla
(7.218)
2.nin ise 665 oy verdiğini falan gördüm.
arkadaşımın oylanma istatistiği şöyle: http://www.uludagsozluk.c...en/89794_1336239090_1.jpg
ah ulan kukla ne yaparsan yap dedektif gibi bulurum seni kerata *
okumadan oy verir vermez diye bir şey itham etmeyeceğim ama okuyarak emeğini yerine getirenler için oy versen daha güzel olmaz mı?
dün oy verdiğim adamları istatistiklerde görünce ben sevindim kendi adıma. üstelik o başlıklara yazmamama rağmen.
neyse ne diyordun?
"okuduğunuzu oylayın agaaa"
(bkz: sözlükte kimsenin oylama yapmaması/#14184435)
sabah sabah sevişesim gelen ender yazarlardan. entrylerini okuyup okuyup milletle sevişiyoruz burda. kurumda kamu tüzel kişiliği falan kalmadı yemin ediyorum.