kukla

entry4406 galeri804 ses2
    498.
  1. (#15563417) insanı oturduğu yerden çocukluğuna götürerek iştahını açan yazar. yazıyı okuyunca ağzımın suyu şelale oldu da şimdi nerden bulucam ben bunu, akşama daha çok var bee.
    4 ...
  2. 497.
  3. insan tarafından yonlendırılen tahtadan yapılan ve ıpler yardımıyla oynatılan oyuncak .
    4 ...
  4. 496.
  5. inşallah erkektir. üçgen vücutlu, sixpackli uzun boyludur.
    3 ...
  6. 495.
  7. ne yazık ki kendini artık iyice boş beleş yazılara vermiş yazar.

    şimdi sorsan "aslında o yazıları yazarken amacım tırıydı vırıydı" falan diyecektir ama ne olursa olsun artık entryler paçalardan akmaktadır. kendisi bile belki inanmayacaktır ama üzülüyorum. böyle duruma gelen her yazar için üzülüyorum. saçmalamak tamam, geyiğin dibine vurmak, tamam, küfürlü entry girmek ona da tamam kardeşim bak ona da tamam. ama yok "pipim artık kalkmıyor" , yok "okşuyorum ama baş vermiyor", yok "kızın vajinasına egzost borusu girmiş" zart zurt ona tamam değil işte.

    "sana ne lan düdük! kendimi beğendirmek için mi yazıyorum lan ben zaten!" diyen bir ton yazardan biri bile olabilir bize cevaben. e zaten ben de beğenmediğimi belirtiyorum olay bu.
    6 ...
  8. 494.
  9. her daim kuşum ötüyo. bırakın kukla'yı bana gelin. *
    4 ...
  10. 493.
  11. küçük bir travma yaşamış yavrucek. kuşunu balıkları yemiş. sonra balıklar ölmüş, kuş yoğun bakımdaymış.
    çok geçmiş olsun. hep amerikanın işi bunlar, üzülme tosba. *
    8 ...
  12. 493.
  13. çok içlendim ben bu yzdan nededir bilmiyorum.


    --spoiler--
    kuşum ötümüyo artık sözlük
    --spoiler--

    demiş. yazısında.
    ben de özetlemek istiyorum yazıyı

    kuşu kalkmaz
    kuşu kuşu kalkmaz
    canın kuşu kalkmaz
    kuşu kalkmaz

    (bkz: #15520668)

    (bkz: kuşu kalkmaz)

    2 ...
  14. 492.
  15. 491.
  16. 490.
  17. kendisinin nick altına ilk entryimi girmekle büyük hata ettiğim.

    olm ne oluyor lan, nefes alamadım.
    3 ...
  18. 489.
  19. başarılı ve takip edilesi yazılar yazan ulu yazar. aynı zamanda nesildaşım.
    4 ...
  20. 488.
  21. sözlükte sevdiğim ender kız yazarlardan. yağmurdan meme ucu gözükecek deyu üzüm üzüm üzülmekte şu an. *
    5 ...
  22. 487.
  23. 486.
  24. 7. nesil yazar. ibiş. sözlüğe girersem ilk sana giricem dedim, sözümü tutuyorum ! sana giriyorum yavrum. 9 ay sonra ilk girdiğimsin.

    a.mına koyak mı bülent başgan ?
    6 ...
  25. 485.
  26. şu sözlükte yazmaya bazen utanan yazar.

    ulan ne mallar var ya, adam msn de diyo, fener her türlü cimboma kitleyecek diyo, görürsün 2012 şampiyonu fener olacak diyo. kafaya bak amk. donuna iddaya var mısın diyom yokum diyo. hem korkak, hem salak.

    işte bu yazarla aynı sözlükte yazıyoz aga. onun açtığı başlığa entry girip, onun yazılarını okuyoz, yeri geliyo aynı moderatöre sövüyoz. oy bile veriyoz amk. salak yemin ediyorum gerizekalı bu çocuk. fener kim la? lan fener kim?
    8 ...
  27. 484.
  28. bence sözlüğün en iyi ikinci yazarıdır salca dan sonra. çok komik be ahah!
    1 ...
  29. 483.
  30. (#15424756) ile bedavaya güldüren yazardır, yüzümüzde gülücükler meydana getirmeyi her zaman başarıyor ve bu hizmeti için teşekkür ediyorum.
    2 ...
  31. 482.
  32. adamla uğraşma niyetinde değilim de bir arkadaş seri bir şekilde oylanmış, benim de aynı başlığımdaki entri seri oylanmış:
    dün en çok oy verenlere baktığımda:
    1.
    kukla
    (7.218)
    2.nin ise 665 oy verdiğini falan gördüm.
    arkadaşımın oylanma istatistiği şöyle:
    http://www.uludagsozluk.c...en/89794_1336239090_1.jpg

    ah ulan kukla ne yaparsan yap dedektif gibi bulurum seni kerata *

    okumadan oy verir vermez diye bir şey itham etmeyeceğim ama okuyarak emeğini yerine getirenler için oy versen daha güzel olmaz mı?
    dün oy verdiğim adamları istatistiklerde görünce ben sevindim kendi adıma. üstelik o başlıklara yazmamama rağmen.
    neyse ne diyordun?
    "okuduğunuzu oylayın agaaa"
    (bkz: sözlükte kimsenin oylama yapmaması/#14184435)
    6 ...
  33. 481.
  34. bu adam nickaltıma aferin lan cıbır diye yorum yapsa zirvede bırakırım.
    5 ...
  35. 480.
  36. kırbaçlar elimizde
    mandallar cebimizde
    biz gideriz
    hey sevişmeye hey, sevişmeye hey, sevişmeye...

    sürekli dilinde bu şarkı olan yazar. allah sonumuzu hayretsin.

    kırbaçlar elimizde
    mandallar cebimizde
    biz gideriz
    hey sevişmeye hey, sevişmeye hey, sevişmeye...

    takılın lan peşime!
    8 ...
  37. 479.
  38. her girisinde sevismeye dair belirtilerin oldugu yazar.
    en son ne zaman sevistin diye sorasi geliyor insanin.
    4 ...
  39. 478.
  40. sabah sabah sevişesim gelen ender yazarlardan. entrylerini okuyup okuyup milletle sevişiyoruz burda. kurumda kamu tüzel kişiliği falan kalmadı yemin ediyorum.
    6 ...
  41. 477.
  42. sevişmek için yer arayan sözlük yazarı, başka bir kampanyalar çıkar usta.
    3 ...
  43. 476.
  44. (#15359938) pembe tolgaya erkek versiyonunu çıkarmak için ekmek çıkarmış yazardır.
    3 ...
  45. 475.
  46. hür ve kabul edilmiş masonlar locasında büyük üstad seviyesine erişmiş olan yazar.
    3 ...
© 2026 uludağ sözlük